از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 758 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ممنون بابت وقتی که میگذارین و جواب سوالات میدین.بنده چهار روز بود بالای قفسه سینه ام سمت چپ درد میکرد و همزمان تیر هم میکشید الان که امدم دکتر ازمایش ck_mb ازم گرفته شد حد نرمال زده 0تا 25 ولی برای من شده 39 دکتر اورژانس نگاه کرد و گفت نرماله ولی من نگران شدم .میشه شما هم نظر بدین .ممنون .در ضمن 41ساله هستم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به نرمال بودن تروپونین میزان افزایش یافته CPK منشاء قلبی ندارد و از عضلات مخطط منشاء گرفته است که در تزریق عضلانی و حالت های مختلف دیگر نیز دیده می‌شود
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. وقت بخیر لطفا نظرتان را در مورد نوار قلب پدرم بگین. با تشکر از پاسخگویی شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر لید های I, II, III را نیز بفرستید
    2. تصویر کاربر حسین جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      دکتر تصویر کیفیت ندارد با عرض پوزش
      اکو هم فرستادم
      با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      قسمت های ارسالی نوار قلب که لیدهای مورد اشاره را ندارد و نتیجه اکوکاردیوگرافی طبیعی هستند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر زامان جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 678 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید. دکتر پدر بنده چند سال پیش قلب درد داشت و به اورژانس مراجعه کرد اما گفتند مشکلی نداره الان چند سال گذشته و هرزچندگاهی عرق شبانه و دردی در قفسه سینه داشتن اما خیلی کم تا اینکه پدرم مدت یک ماهه ک درد در ناحیه قفسه سینه داره و هم سمت چپ قفسه سینه هم راست رفتیم دکتر عمومی ازمایش انزیم و نوار قلب نوشتن
    نوار قلب مشکلی نداشت و هنوز نتیجا ازمایش انزیم نیومده
    پدرم دیابت داره و کلسترول و چربی خون کمی بالایی داره
    چیکار کنم اقای دکتر لطفا راهنمایی کنید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به بررسی بیشتری از نظر گرفتگی عروق قلبی دارند. نظیر تست ورزش و یا اسکن هسته ای قلب
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.وقت بخیر.
    من دو هفته سرگیجه و سر درد دارم و احساس فشار در سر گاهی اوقات و گاهی رگ های سرم مور مور میشه مخصوصا پشت سرم و شقیقه ها بیشتر اینطور میشه.
    رفتم دکتر فشار خونم طی این هفته اخیر گرفتم یک بار 14 روی 8 و دفعه بعد 14 روی 7 بود. دکتر میگه ممکنه اضطراب باشه.
    ولی من هنوز سر گیجه دارم. من وزنم بالا نیست و لاغرم و 25 سال سن دارم .دکتر فشار 14 بالا نیست؟ نظر شما چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد مبتلا به بیماری فشارخون نیستید. در صورت بالا بودن فشارخون در اندازه گیری های مکرر لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر سجاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیز ممنونم بابت پاسخگویی فقط خواستم بپرسم میتونم کار سنگین انجام بدم ویا ورزش سنگین انجام بدم آخه من جدیدا با یه فعلیت کم زود خسته میشم وتپش قلب میگیرم شما نظرتون اینکه بابته قلبم خیالم راحت باشه که براثر فشار زیاد باعث ایست قلبی نمیشم و برای مشکل ریه عکس سی تی اسکن بهتره یا آزمایشه دیگه لطفا راهنمایی کنید واینکه پرولاپس دریچه میترال جزءبیماری حساب نمیشه سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      خیر مشکل قلبی مهمی ندارید. در مورد تست مناسب تشخیصی با صلاحدید پزشک متخصص بیماریهای ریوی اقدام بفرمائید. پرولاپس دریچه میترال یکی از بیماریهای قلبی است که تا زمانی که نارسایی شدیدی ایجاد نکرده باشد نیاز به اقدامی ندارد
  • تصویر کاربر عسل جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 789 مشاهده پرسش
    عکس نوار قلب
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر ن جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 513 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من با سن 54سال وزن 96کیلو قد 182سانتیمتر مدت 10 سال است که فشار خون پایین 9تا9.5 می‌رسد پزک مراجعه کردم با آزمایش دونوع قرص ‌(لوزاتان H واملودیپین) تجویز کردم دوسال ادامه دادم ولی تاثیری نداشت چندسالی است باورزش کنترل میکنم بالا نرفته است ولی کاهش هم نداشته باپزشکقلب مشورت کردم ایشان نظر بر ژنتیکی بودن میدهند چون برادرانم نیز چنین مشکل رادارند پدر ومادر فشارخون دارند ضمنآ قبلا وزن 110 کیلوبودم فعالیت خوبی دارم کشاورزی انجام می کنم مصرف جربی شیرینی راکنترل میکنم ولی نان زیاد مصرف می‌کنم بدون نان احساس سیری نمي کنم. باتشکر از لطف شما. راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً داروهای مصرفی را با والزومیکس 5٫160 جایگزین بفرمایید
  • تصویر کاربر سجاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    LVEF:55% 60% گزارش اکو
    No RWmA
    Mild mR mild TR
    NL RV FvAc sice No pt
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر سجاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 539 مشاهده پرسش
    سلام خوبین مدت دوساله میشه تپش قلب وتنگی نفس دارم اکو چند بار دادم بهم گفتن دریچه میترالت شل شده وپرولاپس داری هولتر۲۴ساعته انجام دادم وتشخیصشون این بود که ضربان نامنظم خوش خیم دارم ولی من برای انجام فعالیت های کم و ورزش کردن زود خسته میشم و تپش قلب میگیرم دست وپام سرد میشه از راه پله میرم بالا نفسم میگیره بنظرتون احتمالش هست که قلبم ضعیف شده ووضعیتم بدتر نمیشه؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب گزارش هولتر و اکو شما نیز رویت شد مشکل جدی قلبی ندارید لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مشورت بفرمایید
    2. تصویر کاربر سجاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام وخسته نباشید خدمت شما ممنونم بابت پاسخگویی فقط یه سوال داشتم که آیا امکانش هست فعالیت سنگین و ورزش سنگین انجام بدم مشکلی از نظر قلبی واسم پیش نمیاد؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      در صورتی که هنگام فعالیت علامت چندانی نداشته باشید انجام فعالیت های ورزشی بلامانع است
    4. تصویر کاربر سجاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      دکتر جان زمان فعالیت پشت پاهام سفت میشن و دست و پام سرد میشن ممکنه بخاطر شلی دریچه میترال باشه آخه من قبلا فوتبال بازی میکردم شغلم نصب نرده های استیل در راه پله هست خیلی از پله بالا و پایین میرفتم ولی الان تواناییشو ندارم بدنم کم میاره وزود خسته میشم بازم تشکر از شما دکتر خوب و حاذق🌹🌹
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      خیر
    6. تصویر کاربر سجاد جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      جناب یزدان خواه من فراموش کردم بگم دکتر گوارش گت سلیاک داری که الان دوساله رژیم بدون گلتون دارم مصرف میکنم و دکتر روانشناس هم گفت پانیک اتک داری این علائم باعث تضعیف بدن نمیشه به مرور زمان چکار کنم که بتونم مثل سابق کار کنم ورزش کنم خداخیرتون بده بازم راهنمایی کنید دکتردلسوز و مهربان
    7. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      ب جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مراجعه بفرمائید
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    سلام صبح بخی اقای دکتر ممنون بابت جواب سوالاتم چن رگ امکان داره گرفته باشه وآیا با تشخیص شما با بالون باز میشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      همانگونه که عرض کردم تست ورزش فقط پیش بینی کننده احتمال ( و نه قطعیت) گرفتگی عروق قلبی است و با آن نمی توان در مورد تعداد و نوع رگ و درصد تنگی و احتمال موفقیت آنژیوپلاستی و ....‌‌اطلاعاتی بدست آورد
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.