از دکتر بپرسید
3081383 پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
ببخشید آقای دکتر علت تپش قلب همراه با سوزش قفسه سینه و درد در دست چپ و گاهی هم راست چی میتونه باشه؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
پسرم سی ساله است و فشار خونش ۱۳۸ روی ۸۹ و گاهی دو سه تا بالاتر یا پایین تر
آیا خطرناک است؟ سیگار هم میکشد
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
فشار خون پسر بیست سالهء من 114/54 است
این یعنی چی؟ خیلی عجیبه
میشه راهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
مادرم به مدت 6 ماه ه استند گذاشته و دست سمت چپش هم چنان درد میکند آیا از استند گذاری می باشد یا دلیل دیگری دارد؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
من40سال سن دارم،الان نزدیک به 10سال هست که دچار فشار خون هستم اکثرا،13/9*14/10*14/9*135/105
قرص اکسفورج80/5روزی یکی استفاده میکنم ولی مینیموم فشارم در بیشتر مواقع بالای 9هستش
دو سوال داشتم از خدمتتون
نیاز هست تعداد قرص رو روزی دو بار مصرف کنم؟
و مصرف آسپرین رو شروع کنم؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)