از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر 3081383 پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین.
    ببخشید آقای دکتر علت تپش قلب همراه با سوزش قفسه سینه و درد در دست چپ و گاهی هم راست چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر خلیق پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 812 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب.خانمی 30 ساله با سابقه پرولاپس و نارسایی خفیف میترال و ضربانات نابجای دهلیزی هستم.چندماهیست مبتلا به حملات مکرر سنکوپ وازوواگال نیزبا تست تیلت مثبت هستم که بامصرف متورال 23/75و گوترون دوونیم (تا سه بار در روز بسته به حالم)آریتمی هاوحملات سنکوپ تاحدی کنترل شده است.به فاصله دو هفته دوهولتر انجام دادم که در هولتر اولی حدود3000ضربان ناقص دهلیزی ثبت شدولی هولتر دوم تقریبانرمال بود.اگرقبل خواب بالش زیرسریا پا نگذارم، بعدازمدت کمی با سرگیجه و لرزازخواب میپرم.گاهی با بالش یا به محض بستن چشمانم هم دچار این حالت میشوم.سوالم این است آیاحملات سنکوپ درحالت خوابیده نیز رخ می دهد یا این مشکل بیانگر اریتمی دیگری است؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر حملات سنکوپ در حالت خوابیده رخ نمی دهند
  • تصویر کاربر Xd پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 352 مشاهده پرسش
    سلام آیا قرص ازیپم 20باعث افت فشارخون میشه در رگ اضاف قلب؟ واینکه اگه قرص ازیپم 20رو نصف کنم و شبی 10میلی بخورم مشکلی نیست چون قرص نصف میشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب سیتالوپرام اثر چندانی بر روی فشار خون ندارد
  • تصویر کاربر حاجی پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 572 مشاهده پرسش
    سلام و احترام
    پسرم سی ساله است و فشار خونش ۱۳۸ روی ۸۹ و گاهی دو سه تا بالاتر یا پایین تر
    آیا خطرناک است؟ سیگار هم میکشد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به انجام هولتر فشار خون ۲۴ ساعته و آزمایش های اولیه فشارخون دارند
  • تصویر کاربر ناهید چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 498 مشاهده پرسش
    سلام
    فشار خون پسر بیست سالهء من 114/54 است
    این یعنی چی؟ خیلی عجیبه
    میشه راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب کاملاً طبیعی است و عجیب نیست
  • تصویر کاربر امین چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    با سلام
    مادرم به مدت 6 ماه ه استند گذاشته و دست سمت چپش هم چنان درد میکند آیا از استند گذاری می باشد یا دلیل دیگری دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از نظر سایر عوامل ایجاد کننده درد دست نیز بررسی شوند
  • تصویر کاربر مصطفی چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 669 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من40سال سن دارم،الان نزدیک به 10سال هست که دچار فشار خون هستم اکثرا،13/9*14/10*14/9*135/105
    قرص اکسفورج80/5روزی یکی استفاده میکنم ولی مینیموم فشارم در بیشتر مواقع بالای 9هستش
    دو سوال داشتم از خدمتتون
    نیاز هست تعداد قرص رو روزی دو بار مصرف کنم؟
    و مصرف آسپرین رو شروع کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر. دارو را به اکسفورج ۵/۱۶۰ تغییر دهید
  • تصویر کاربر ریما چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 765 مشاهده پرسش
    سلام. جناب دکتر خواهرم آریتمی قلب داره و گفتند باید جراحی ابلیشن بشه با هزینه ۱۸ میلیونی که تو این شرایط . آسا درمان موثر دیگه ای وجود داره؟ تصاویرش رو خدمتتون ارسال کردم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب می توانند به عنوان جایگزین از متورال استفاده کنند
    2. تصویر کاربر ریما چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام ممنون از پاسخگویی.جناب دکتر درواقع با توجه به تصاویر ارسالی نیازی به جراحی نیست یا باتوجه به شرایط مالی
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      با توجه به عدم وجود آریتمی در تصاویر ارسالی نمی‌توان در مورد نیاز و یا عدم نیاز به ابلیشن اظهار نظر کرد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر .... چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر حدودا هزینه ابلیشن پی وی سی در بیمارستان دولتی بابیمه سلامت چند میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از مرکز مورد نظر استعلام بفرمایید
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 920 مشاهده پرسش
    سلام پدرم ۶۱ سال سن داره انزوگرافی کردن رگladاش باز شده استنت دارد ولی rca۹۹درصد انسداد داره وباز نشد ایا حتما نیاز بهcabgهست ؟راهی دیگه ای نداره که باز بشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر نیاز به بای پس نیست و در صورتی که این رگ ضعیف یا اصطلاحاً تحلیل رفته نباشد با انژیوپلاستی قابل باز کردن است و در صورت ضعیف بودن اصلأ نیازی به باز کردن چه با جراحی بای پس و چه آنژیوپلاستی ندارد
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      لطفاً در صورت دسترسی تصویر گزارش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی ایشان را بفرستید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.