از دکتر بپرسید
حسین جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
ببخشین من ۶۰سالمه و صربان قلبمب ۱۴۰رسیده و یک ماه پیش شیمی درمانی شدم
بنظرن باید برا کنترل ضربان قلبم چکار کمم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
بااین عکس شما بگید ایا روزه مشکلی دارد یا ن مچکر
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
مادربنده يك ماه پيش سكته كردوعمل آنژيو وفنرانجام داد بعدازعمل كاهش شديداشتها واحساس ضعف وتپش قلب دارد دليلش راميخواستم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
خانمی ۳۹ سال هستم با تپش قلب ۹۵،
میشه لطفا راهنمایی کنید که تپش قلب ۹۵ نرمال هست یا نه.مرسی از راهنماییتون🙏🏻
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)