از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر سپیده یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر یزدان خواه
    وقت شما بخیر
    پدرم 60 سالشون هست و پنج شنبه هفته گذشته آنژیوپلاستی کردن. الان از قرص آسپرین و پلاویکس برای رقیق کردن خون استفاده می کنند.
    امروز دندان درد شدید داشتند که باید دندان را می کشیدند، آیا با وجود مصرف این داروها می توانند دندانشان را بکشند.

    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله منعی ندارد
    2. تصویر کاربر سپیده یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ممنون از پاسخگويي شما
      آيا خوردن داروهاي پلاويكس و آسپرين با مسكن هايي مثل آموکسی سیلین، متروماكس (براي كاهش دندان درد ) تداخل دارويي دارد؟
    3. تصویر کاربر سپیده یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ممنون از پاسخگويي شما
      آيا خوردن داروهاي پلاويكس و آسپرين با مسكن هايي مثل آموکسی سیلین، متروماكس (براي كاهش دندان درد ) تداخل دارويي دارد؟
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیر تداخل ندارند
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1002 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر شما خوبید سوال من این است پسرم 20 سال دارد حدود 7 سال لرزش دست دارد قرص پرانول دادم حالا خوب شده ولی نمیدونم کی قطعش کنم چند روز استفاده کرده تا کی بخورد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب آیا تصمیم به قطع دارو با صلاحدید پزشک نرولوژیست است؟
  • تصویر کاربر فاطمه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 772 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من چندوقت پیش کرونا گرفتم اما سی تی دادم ریه هام درگیری نداشتن ولی بعد از ۱۴ روز روی پاهام لکه های کبودی ظاهر شده و قلبمم خیلی دردمیکنه همینجور کتف و شونم ممکنه که خون لخته شده باشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک تصویر از لکه مورد اشاره و همچنین تصویر نوار قلب خود را بفرستید
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 603 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر دکتر حیدری شمارو به من معرفی کردن حتی خودشون هم بهتون زنگ زدنمن ۴ ماه پیش دکتر تهران شهید رجایی فنر گذاشتم و کار ایشون اصلا خوب نبود رگ منو اصلا باز نکرد و من باردارم ۳ماهمه.یکی از رگ های قلبم بسته‌ خاستم ببینم شما میتونید یه بالن برامن بزنید.
    1. تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خواهش میکنم کمکم کنید اقای دکتر نمیخام بچمو از دست بدم.همون رگ رو برامن باز کنید خواهش میکنم
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب باید مدارک شما را رویت کنم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 982 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اکوی قلب پدرمومیفرستم گفتن قلبش بزرگ شده...وضعش ایا خیلی خرابه؟؟؟ تنگی نفس دارن .هیچ دردی تابحال نداشته توقلبش.سابقه سکته هم ندارن.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در اطلاعات ارائه شده در اکوکاردیوگرافی که کامل نیز نیستند شواهدی به نفع بزرگی قلب وجود ندارد
    2. تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام دکترخسته نباشید.این عکس اکو ونوارقلب...ازروی اینا میشه گفت قلب بزرگ شده یانه؟؟
      قلب بزرگ شده ایا درمانی داره؟
      پدرم ده ساله فشارداره فشارش با قرص تریامترن اچ واملودیپین همیشه تنظیمه ورو ۱۱ الی ۱۲ هست...دیروز که رفتیم دکتر .گفت این قرصارونخوره وبهش اینارو داد
      فروزماید۴۰ نصف قرص صبح
      دیلتیازم ۶۰ یکعددصبح وعصر
      کلاتوور۱۵ یکعددظهر
      سیلدنافیل۵۰ نصف قرص تاهشب شب.بعد هشت شب اگه عوارضی نداشت یکعددکامل
      ایا این قرصا برای قلب بزرگ شدس ؟
      متاسفانه دیشب سیلدنافیل روکه خوردتمام شب بادهن خشک وخرخر وتنگی نفس خوابید وصبح باسردردشدید وتاری دید بلندشد ترسیدیم فک کنم عوارض همین سیلدنافیل بودکه خوندم.
      پدرم ۷۰ سالشه قلبش نه دردی داره نه سوزش نه هیچی فقط چندماهه تنگی نفس کم داشت یکماهه که تنگی نفسش زیادشده که دیروز دکتراکو کرد گفت قلبش بزرگ شده...اقای دکتر واقعا این قرصا برای قلب بزرگ شده اس؟جایگزین سیلدنافیل قرصی هست ...خیلی نگرانیم درمانی هست برای تنگی نفس وقلبش.
    3. تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      اینم اکو ونوارقلبش
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      طبق اطلاعات ارائه شده قلب بزرگ نشده است. نیازی به مصرف سیلدنافیل ندارند. لطفاً اکوکاردیوگرافی را نزد یکی از همکاران محترم فلوشیپ اکوکاردیوگرافی تکرار بفرمایید
    5. تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ممنونم دکتر عزیز
      پرفشاری ریوی ندارند؟ که دراثرش بطن راست بزرگ میشه؟تواکوگفته بطن راست درحال افزایش نگفته؟lncreased RV size with NL function(Tapse=21mm)
      PAPشون هم ۳۲ هست طبیعیه این...
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      در مورد سایز بطن راست هیچ عددی گزارش نشده است که بر اساس آن اظهار نظر کنم فقط به کلمه کلی بزرگی بطن راست اشاره شده است که بدون اندازه گیری بی معنی است
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر موسوی یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 629 مشاهده پرسش
    سلام من مشکل تپش قلب داشتم دکتر برام قرص کنکور ۲.۵ تجویز کرد هر ۱۲ ساعت یکی در ماه رمضان میتوانم برای گرفتن روزه قرص را در وعده سحر و دیگری را در وعده افطار بخورم و روزه بگیرم چون از ۱۲ ساعت کمتر میشه با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله مشکلی ندارد
  • تصویر کاربر ماهان شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 847 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر،پدرمن یه هفته قبل آنژیو پلاستی انجام دادن ولی الان روی پوستشون دونه های قرمز مثل راش پوستی زده بیرون ومیگه خارش می کنه به نظرتون چیکار باید کرد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد حساسیت به ماده حاجب است و خودبخود خوب خواهد شد. در صورتی که آزارانده است از قرص تلفست استفاده کنند. احتمال دیگر که کمتر محتمل است حساسیت به سایر داروهایی است که بعد از بعد از انژیوگرافی شروع شده اند
  • تصویر کاربر Fatima شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سوزش و تیر کشیدن قلب
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را به صورت واضح و دقیق مطرح بفرمائید
  • تصویر کاربر رضایی شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 730 مشاهده پرسش
    سلام مادرم داروی اعصاب مبخورن و لوزارتان ۲۵گاهی اوقات دچار اضطراب میشن و فشارشون ۱۵ومینیمم فشار ۱۰و نیم میشه در چنین مواقع چکار باید کر ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهند
  • تصویر کاربر احمدی شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 763 مشاهده پرسش
    با سلام، لطفا ورزش مناسب برای فشار خون بالا
    معرفی کنید فشارم ۱۳ بر روی ۹.۵ ضربان قلب ۷۶، وزن ۷۵، قد۱۶۹، سن ۳۸ سال ، مرد.
    با تشکر .ضمنا فشار دیاستولیکم هرکاری میکنم زیر ۹ نمیاد.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از ورزش های هوازی و ایزوتونیک استفاده کنید. در صورت عدم کنترل فشار خون آنگاه نیاز به مصرف دارو نیز دارید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.