از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر fatemh شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 540 مشاهده پرسش
    آقای دکتر اکو و عکس از قفسه سینه انجام دادن
    ولی چیزی نگفتن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      متاسفانه با میزان اطلاعات ارائه شده نمی توان پاسخ مناسبی داد
  • تصویر کاربر Fatemeh شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر سال نو مبارک
    ببخشید آقای دکتر سوال داشتم
    خانمی 42ساله هستم
    من نزدیک به دو هفته هست که با افت فشار خون و تنگی نفس و تپش قلب مواجه هستم
    دیروز رفتم آزمایش و نوار گرفتن گفتن آنزیم قلب منفی هست قبل از مراجعه من دستو صورتم خیلی ورم کرده بود
    کتفم و دست چپم هم درد وسوزش داره
    پزشک بستری موقت نوشت بعد یه ساعت مرخص کردن بدون تجویز دارم
    الان موندم چی کار کنم نه دارویی دارم نه حس و حال زندگی ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک اکوکاردیوگرافی انجام دهید
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    رقیق کننده pradaxa دوتا ۱۱۰ برای مرد ۸۳ ساله دوز بالایی نیست؟ دچار کمخونی حاد شده اند آیا می تواند به علت خونریزی ناشی از مصرف رقیق کننده باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب دوز مناسب تابعی است از میزان عملکرد کلیه و دلیل شروع دارو
  • تصویر کاربر Y شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 886 مشاهده پرسش
    عاجزانه خواهش مبکنم زود جوابم بدین بیزو پرانول 2ونیم صبح خوردم ضربان قلبم 87هستش بشدت درد یک نقطه از کتف چپم دارم الان 1ساعته مخصوصا موقع نفس کشیدن، ضمنا دیروز هم دچار معده درد ویروسی شدم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را بصورت واضح مطرح بفرمائید و همچنین بفرمایید که منظور از معده درد ویروسی چیست؟
  • تصویر کاربر سارا شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخداقوت...مصرف قرص لوزارتان 50شبی یک عدد و دیلتیازم 60 روزی یک عدد رو مسائل جنسی تاثیر میگذارد؟با رژیم غذایی وورزش آیا باید تا آخر عمر قرص مصرف کنم؟دیواره قلبم ب دلیل فشار خون ضخیم شده الان بامصرف دارو فشارم 11 یا12 میباشدسپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً منظور خود را از تاثیر بر روی مسائل جنسی دقیق تر مطرح بفرمائید. مصرف دارو بصورت دائمی باید باشد
    2. تصویر کاربر سارا شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      از اون موقع ک دارو میخورم میل ب مسائل جنسی کم شده میخواستم بدونم مصرف قرص فشار باعث شده؟ممنونم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر جهرمی شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 773 مشاهده پرسش
    سلام جناب استاد،بنده دو تا مشکل دارم ، حدود ده سال هست که متوجه آنوریسم شریان آئورت صعودی شدم که همون زمان ابتدا گفتند که باید عمل کنم بعد تصمیم گرفتند در صورتی که رشدش اندک باشه فعلا نگهش دارند الان طبق آخرین سی تی آنژیو مربوط به اسفند گذشته سایزش ۴ و ۹دهم هست ...
    سال ۹۷ با درد در قفسه سینه و پشت شانه چپ و راست و دست چپ به در حالت اورژانسی به بیمارستان کوثر شیراز بردنم و اونجا مشخص شد که رگ LAD صددرصد گرفته و یکی دیگه از رگها حدود هفتادو پنج درصد گرفتگی داره که اون اصلی را استنت گذاشتند و رگ دیگر را نه
    الان بخاطر دردهایی که داشتم مراجعه کردم و در سی تی آنژیو مشخص شد اون رگ گرفتگی ش بیشتر شده که گفتند بعد از تعطیلات مراجعه کنم
    نتیجه را میفرستم خدمت شما
    الان که دکترها نیستند تا اون جایی که من نگاه کردم انگار دو سه تا از رگها مشکل داره لطفا راهنمایی بفرمایید
    من تو این دو سال گذشته رعایت زیادی کردم هر روز پیاده روی داشتم قرص روپیکسون ۲۰، آاس آ، و کنکور خوردم وزنم پایین تر آوردم ولی باز گرفتگی ها زیاد شده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله متاسفانه در گزارش نسبت به توضیح شفاهی شما میزان گرفتگی افزایش یافته است و نیاز به آنژیوگرافی عروق قلبی است. در مورد آنوریسم آئورت صعودی نیز اگر در اکوکاردیوگرافی مبتلا به دریچه آئورت دو لتی باشید نیاز به جراحی است. در صورتی چ دسترسی لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی آخر خود را بفرستید
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من ۲۵ سالمه و قرص سینومیکس آمیلودپین ۵والسارتان ۸۰ روزانه مصرف میکنم فشارم ۱۱۰روی ۸۵ میشه و دیاستولیکم زیاد پایین نمایدقبل ازومصرف دارو ۱۴۰ روی ۹۰ بودم باسد چیکار کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که در هولتر فشار خون ۲۴ ساعته میانگین میزان فشار خون نیز همین مقدار باشد نیاز به اقدام دیگری و یا تغییر دوز دارو نیست
  • تصویر کاربر علی شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر دو سال پیش متوجه فشار خون بالای خود شدم به پزشک مراجعه کردم مشکل قلبی خاصی نداشتم فقط برای کنترل قرص سینومیکس تجویز کرد که بعد از مدت کوتاهی کنار گذاشتم چون با قرص خوردن در این سن(۳۵ سال) کنار نیومدم الان فشارم رو هر روز میگیرم کاملا نوسانی هست بیشتر مینیمم فشارم مشکل داره که روی ۹/۵ هست معمولا و ماکزیمم روی ۱۳/۵ ممنون میشم راهنمایی بفرمایین که مصرف دارو ضرورت داره یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله نیاز به مصرف دارو دارید
  • تصویر کاربر غژال شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    خانم ۵۶ ساله هستم فشار خون بالا دارم چند ساله مخصوصا فشار عصبیم بالا میره چحوری سریع پایین بیارمش؟
    حدود فشار هام ماکسیموم ۱۶ عصبی ۱۰
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تعداد ضربان قلب را نیز بفرمایید
  • تصویر کاربر یحیی جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر من ۴۲ سال سن دارم واز حدود دو ماه پیش متوجه شدم فشار خون دارم و داروی لوزار ۲۵ مصرف میکنم ولی حدود یک هفته است که فشار م ۱۳ و مینی من روی ده و نیم است و دچار تاری دیدم شده وبه ندرت مینیمم پایین میاد از شما تقاضای راهنمایی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً لوزارتان را با والزومیکس ۵٫۸۰ روزانه یک عدد جایگزین بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.