از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 634 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خدا قوت
    من پسر ۲۴ ساله هستم مبتلا به پرولاپس دریچه میترال و طی اکو قلبی دکتر متخصص قلب گفت نارسایی خفیف مترال هم دارم و قرص متورال ۵۰ تجویز کرد من بعد از ۱ هفته دیگه متورال مصرف نکردم الان یه چند وقت قلبم تیر میکشه و احساس قلب درد دارم د با کوچکترین هیجان یا تنش دچار استرس و تپش قلب میشم جوری که عرق میکنم خاستم بدونم ایا بیماریم پیشرفت کرده یا درمان موثرم چیه احساس تنگی نفس هم دارم لطفا راهنماییم کنید خدا سلامتی بهتون بده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر این بیماری بسرعت پیشرفت نمی‌کند و با توجه به توضیحات شما فعلا نیازی به اقدام خاصی نیست و در این مرحله درمان دیگری لازم نیست ‌و در صورت تنگی نفس با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی نیز مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر م پنجشنبه ۵ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    ببخشید جناب اقای دکتر بنده کد پیگیری رو ظاهرا فراموش کردم میخواستم بپرسم که ایا میشه بایک مرحله انژیوگرافی تمام عروق ورگ های سروگردن رو بررسی کرد اعم از شریان وورید وریز ودرشت؟خیلی ممنون میشم پاسخ حقیرروبدید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله این امکان وجود دارد
    2. تصویر کاربر م چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      حتی عروق خارج وداخل جمجمه ؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بله
    4. تصویر کاربر م پنجشنبه ۵ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ببخشید جناب اقای دکتر ایا استرس اکو میتواند مشکلات عروق سیاهرگی را تاحدی نشان بدهد؟باتشکر
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۵ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیر
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر Sara سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    باسلام.وقتتون بخیر.من دختر 16 ساله ای هستم.خیلی وقت هست که تپش قلب دارم و دست ها و شونه هام درد میگیره و این درد تا نوک انگشتام وجود داره و جدیدا سمت چپ سینم هم تیر میکشه و چندین بار تکرار میشه یعنی یکبار تیر نمیکشه.میخواستم بدونم مشکلم چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه با این میزان اطلاعات نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد و توصیه می‌کنم که جهت انجام تست های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر سارا جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    وقتتون بخیر
    جناب دکتر چند ماه پیش برای من تشخیص پرولاپس و نارسایی میترال با درجه متوسط دادن
    اون موقع تنها علامتی که داشتم ضربان بالا حدود ۱۲۰ بود و کمی درد که برام پرانول ۲۰ روزانه سه عدد تجویز شد
    اخیرا بعد از فعالیت های شدید سمت چپ سینم درد شدیدی دارم و خیلی اذیتم می کنه
    آیا درد من مربوط به قلبم هست و آیا در فعالیت محدودیت دارم؟ چون ورزش سنگین انجام میدم
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
    2. تصویر کاربر سارا سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سپاسگزارم از پاسختون
      من ۳۳ ساله هستم
      در حال غذا خوردن و پس از اون درد ندارم
      گاهی وقتی خیلی استرسم زیاده درد دارم یا سمت چپ سینم هست یا زیر بغل چپ هست حالت تیرکشنده هست درد
      درد خیلی شدیده و ناگهانی و ناخودآگاه دستم میره رو سینم مجبور میشم بشینم چند دقیقه تا رفع بشه
      با نفس کشیدن درد ندارم
      سابقه خانوادگی هم نداریم
      بعد از فعالیت های سنگین ورزشی سینم درد می گیره و ضربانم بالا میره با فروکش کردن ضربان دردم هم بهتر میشه و به تدریج قطع میشه
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بله درد می تواند به علت مشکل قلبی شما باشد. لطفاً از ورزشهای رقابتی اجتناب بفرمایید
    4. تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیلی ممنون از لطفتون
      چه نوع ورزشی رو میتونم انجام بدم؟
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ورزش هایی که در آنها عضله. حرکت داشته باشد و فقط منقبض نباشد نظیر دو ، شنا، دوچرخه سواری و ...
    6. تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بسیار ممنونم ازتون
    7. تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      عذر میخوام یه سوال دیگه داشتم
      آیا میتونم تمرین با وزنه انجام بدم؟ در صورتی که همراه با تمرینات هوازی باشه؟
    8. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۴ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بله
    9. تصویر کاربر سارا جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام مجدد جناب دکتر
      من به فرموده شما دوچرخه سواری و ایروبیک انجام دادم
      ولی بعد از ورزش دچار درد سینه میشم
      خسته شدم واقعا
      ضربانم تا ۱۵۰ بالا میره و به شدت بی حال میشم و سینم تیر می کشه
      من باید چی کار کنم؟ آیا درمانی نداره مشکل من؟ نمی تونم هیچ وقت ورزش کنم؟
    10. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      در این صورت نیاز به اقدامات تشخیصی بیشتری از جمله سی تی آنژیوگرافی عروق قلب دارید
    11. نمایش سایر 9 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    دکتر گزارش انژیو
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب گرفتگی یک رگ که بسته به علایم ممکن است نیاز به آنژیوپلاستی نیز داشته باشد
    2. تصویر کاربر مریم سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خواهش می کنم امیدوارم که توانسته باشم کمکی کرده باشم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 552 مشاهده پرسش
    سلام دکتر سلام و عرص ادب سال نو شما مبارک ؟ دکتر دوروز پیش بادرد قلبی مراجعه کردم بیمارستان ک با استراحت درد شدید شد و با چکاب بیمارستان ازمایش ها منفی بود و نوار واکو انجام شد و چون دکتر نبود ترخیص کردن میخواستم بددنم ایا با اکو عروق ریز اگر در گیر باشه نشون میده یا باید انزیو بشم چون الان هم درد رو دارم ممنون میشم راهتمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر اکوکاردیوگرافی طبیعی رد کننده بیماری گرفتگی عروق قلبی نیست در صورتی که ریسک فاکتورهای گرفتگی عروق قلبی را دارید و یا درد شما با فعالیت تشدید می شود احتمال گرفتگی عروق وجود دارد
  • تصویر کاربر نرگس سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    باسلام،نتیجه آنژیوگرافی قلب پدر بنده گرفتگی عروق اعلام شده،ایا بیمار با داشتن فشارخون و گرفتگی رگها میتونه برای معالجه با هواپیما بیاد تهران یا باید زمینی بیاد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 739 مشاهده پرسش
    سلام درحدودیکماه میش من به ضربان قلب دقت میکنم بین ۵۵ تا۶۰ گاهی اوقات ۵۲ هم میش خواستم بدونم باتوجه به اینکه دیابت هم دارم وانسولین تزریق میکنم مشکلی بوجودمیاروبه دکترقلب وعروق مراجعه کنم یاطبیعیه البته من تاحالا ضربان قلبم از۷۰ بیشترنشدمچکرم سال خوبی روبراتون ارزرومندم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که چه داروهایی مصرف می‌کنید؟
    2. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      انسولین اترواستاتین .وقرص متورال ۵۰ وپنتوپرازول
    3. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      انسولین .پنتوپرازول .اترواستاتین .متورال ۵۰
    4. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام وقت بخیرانسولین .متورال ۵۰ .اترواستاتین .پنتوپرازول.اینارومیخورم
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      علت پایین بودن ضربان قلب مصرف متورال است و جای نگرانی نیست و کم کردن دوز مصرفی آن کافی است و نیاز به قطع دارو نیست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر شادکام سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 601 مشاهده پرسش
    با سلام پدرم هفته پیش آنژیوپلاست انجام دادن
    گرفتگی رگ فرعی قلب داشتن
    همچنان نفس تنگی دارن
    قندشون ۱۰۰ تا۱۴۰ درنوسان هست
    دکتر گفتن قندو چربی نخورن
    ضربان قلبشون۸۰ تا۱۰۰ دردقیقه هستش
    ایشون کمخونی مینور هم دارن
    افت قند باعث افت فشارشون میشه؟
    چون یهو قند و چربی رو قطع کردن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض خیر مصرف نکردن قرص قند تاثیری بر روی فشار خون ایشان ندارد
  • تصویر کاربر مژده سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    اقای دکتر نمیتونم جواب سوالتونو بخونم هم میگه کد رهگیریتون اشتباس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درصورتیکه اکوکاردیوگرافی شما طبیعی باشد مشکل را از طریق همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی پیگیری بفرمائید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.