از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر ایمان سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام دکتر ۲۲ سالمه الان فهمیدم اریتمی دارم ۲۵درصد هس هر نوع دارو هم مصرف میکنم تاثیری ندارد .بهم گفتن باید بسوزندمش ایا مشکلی برام نداره .و بعد از سوزاندن نوار قلبم درست میشه .اکو هم گرفتم گفتن قلب سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب و گزارش هولتر نوار قلب را بفرستید
  • تصویر کاربر بیانی سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    من تپش قلب ندارم می توانم قرص پروپرانولول را یک بار در روز استفاده کنم الان دوماه یکی صبح و یکی شب استفاده می کردم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را بطور کامل مطرح بفرمائید
  • تصویر کاربر مينا چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 515 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر خسته نباشين..اقاي دكتر پدر من يك هفته هست تنگي نفس دارن برديم دكتر نوار قلب و اكو گفتن فقط ٢٠ درصد قلبشون كار ميكنه و رگ قلبشون گشاد شده و به خاطر سنشون كه 79 سالشونه باتري نميتونن بذارن...ممنون ميشم راهنمايي كنين اقاي دكتر🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی و نوار قلب ایشان را بفرستید
    2. تصویر کاربر مينا چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام اقاي دكتر من فرستادم خدمتتون🙏🏻
    3. تصویر کاربر مينا چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام اقاي دكتر فرستادم خدمتتون🙏🏻
    4. تصویر کاربر مينا چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام اقاي دكتر فرستادم خدمتتون
    5. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      قبل از هر اقدامی ابتدا باید از وضعیت بافت زنده قلب اطلاع بگیرند و برای این منظور بهترین روش تشخیصی ام آر آی قلب است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر Top سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    سلام من بیزو پرولول 5تجویز کردین برام بهم گفتین 2ونیم صبح و 2ونیم عصر مصرف کنم مصرف میکردم حالم بد میشد صدای ضربان قلبم توگوشم میومد حواسم نبوده 1ونیم صبح و 1ونیم عصر مصرف میکردم با این دوز بهترم و ضربان قلبم از 55تا 63 بالا ترنمیره ادامه بدم اشکالی نداره؟ خانمی 23ساله
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر اگر با این دوز مشکلی ندارید ادامه دهید
    2. تصویر کاربر Top سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      کم و زیاد کردن دوز در روز مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      خیر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر اتوسا سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 515 مشاهده پرسش
    شوهرم حدود ۲۰ روز پیش ایست قلبی داشت .تو قلبش استنت گداشتند دوهفته بعد دچار تنگی نفس وسرفه موقع خواب شد بردنش دکتر گفتن ریه ش اب اورده بادارو اب و دفع کرد. می گن قلبش کامل کار نمی کنه. اقای دکتر شوهرم مملکت غریبه. می گه یه دکتر گفت دو سال عمر می کنی یه دکتر دیگه گفت رعایت کنی تا ۱۵ سالم عمر می کنی .شوهرم ۴۶ سالشه .می خوام بدونم اگه قراره دو سال عمر کنه برگرده .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مطلقا نمی توان در مورد طول عمر افراد بر اساس یک پارامتر به تنهایی صحبت کرد و تخمین زد و هر دو تخمین غیر واقعی هستند. لطفاً در صورت دسترسی تصاویر مدارک ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر ایدا سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من یه خانم ۳۳ ساله هستم همیشه فشارم ۱۲ روی ۸ بوده ولی بخاطر یک مشکل عصبی الان چند روزه فشارم ۱۱ یا ۱۲ هست ولی مینیمم تا ۱۲ بالا میره خیلی عصبی شدم هرنوع آزمایش و نوار قلب هم انجام دادم ولی دکترها میگن عصبی هستم کسی دارویی نامیده که تنظیم بشه فقط پرانول میخوام راهنماییم کنید چکار کنم خیلی نگرانم کرده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر ریحانه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام من دختری هستم ۱۲ سالمه که دو ماه نفس تنگه دارم بعضی موقع ها شدید میشه بعضی موقعه ها کم برای دولا شدن هم نفس تنگه می گیرم بعضی اوقات هم قلبم کمی درد میگیره ولی زود خوب میشه میخواستم بدونم لازم هست که به پزشک مراجعه کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله حتماً جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر .... سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من درد زیر و کنار سینم دارم و پشت کتف نزدیک ستون فقرات و دست چپ
    وقتی نفس میکشم حس میکنم قلبم مثل خونی که تو سرنگ بکشی صدا میدع میشه بگید چیه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
    2. تصویر کاربر .... سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      ۱۸سالمه و با اضطراب احساس سوزش میکنم سمت چپ سینم
      گاهی وقتی نفس عمیق میکشم شدیددتیر میکشه چند باری هم شده قفسه سینم درد گرفته
      الان یک هفتس کل سمت چپ بدنم گز گز میشه و پاهام بی حس شدن
      اما درد و سوزشش یک دفعه شدید میشه و بعد از مدتی کمتر
    3. تصویر کاربر .... سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      آقای دکتر با فعالیت بیشتر نمیشه اما شبا وقتی میخوابم بیشتره
      و اگه کوچکترین سرما بهم بخوره حس میکنم فقط سمت چپ سینم از داخل خیلی میلرزه و دردم تشدید میشه
      الان دو هفتست که من دردم شروع شده و دو طرف زانوهامم درد داره انگشتای پاهام و دستامم گاهی درد میگیره و بعد پنج دقیقه خوب میشه
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مشکل قلبی نیست لطفاً جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سارای دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 862 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من سنگینی سینه داشتم دکتر برام بیزوپرولول ۲.۵ دادن ۳ ماه استفادا کنم ولی گفتن قلبت مشکلی نداره فقط برای پیشیگیریه ایا این قرص برلی اختلالات قلبی است یا مثل داروهای اعصاب و ارام بخش پراپروانول و... است من نگران شدم قلبم سالم لود در اکو و نوار و... ولی داروی قلبی دادند چرا ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب استفاده از بیزوپرولول بعنوان پیشگیری کاربردی ندارد
  • تصویر کاربر فائزه دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 568 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    پدرم ۴۷ ساله هستن ایشون متاسفانه دچار سکته قلبی خفیف شدن و دو روز در ccu بستری شدن و بعد سه روز مرخصی از بیمارستان درشهر دیگه آنژیوگرافی از دست شدن ک بلافاصله مرخص شدن پزشکشون گفته بودن ک ۵۰ درصد رسوبات بود تو رگ ها ک اونم با آنژیوگرافی حل شده دکتر الان تقریبا ۵ روز هست از آنژیوشون گذشته ولی مدام از همون روز اول از درد قفسه سینه و پشت شون گلایه میکنن این دردا ناشی از چی هست ؟ ما باید چیکار کنیم ؟
    1. تصویر کاربر فائزه دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      اینم بگم داروهایی ک توسط دکتر محمدی تو بیمارستان شمس تبریز براشون تجویز شده: پلاویکس _ رزوواستاتین_ زیبتال_آسپرین(A.S.A80)
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات شما احتمالاً درد منشاء غیر قلبی دارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.