از دکتر بپرسید
اریتمی - پرسش 6643
ایمان سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 484 آنژیوگرافی
سلام دکتر ۲۲ سالمه الان فهمیدم اریتمی دارم ۲۵درصد هس هر نوع دارو هم مصرف میکنم تاثیری ندارد .بهم گفتن باید بسوزندمش ایا مشکلی برام نداره .و بعد از سوزاندن نوار قلبم درست میشه .اکو هم گرفتم گفتن قلب سالمه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب و گزارش هولتر نوار قلب را بفرستید