از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر شهناز یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 558 مشاهده پرسش
    کد ارسالی جواب بازنمیشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال های قبلی داده شده است
  • تصویر کاربر بهروزمنصوری یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 594 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب فایل اکو دوصفحه پیوست میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر بهروزمنصوری یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب فایل اکو دوصفحه پیوست میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر اسمعلی یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 586 مشاهده پرسش
    باسلام وقت بخیرپدرم براثرناراحتی سکته قلبی کرده وآنژیوشده ودکترشهرستان گفته بایدعمل بازشودچون دوتا ازرگ قلبش ازبین رفته وحال ازشماخواهش میکنم ب این آزمایشات نگاکرده ونظرخودرابگوییدایااین عمل مجددمیخواهدیاخیر
    1. تصویر کاربر اسمعلی یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      اینم ازمایش
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب فایلی ارسال نشده است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر بهروزمنصوری یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1263 مشاهده پرسش
    سلام من مدتی تپش قلب بطورنامنظم دارم بعدازاکو و اکومری Hcmتشخیص دادند وهمینطورتنگی دریچه آئورت الان هم فقط متورال میخورم سابقه بیماری قلبی فامیلی هم دارم چه شرایطی باید پیش بیاد تا نیاز به بالن باشه درضمن فایل اکومری پیوست میشود سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر صفحه پشت اکوکاردیوگرافی را نیز بفرستید
    2. تصویر کاربر بهروزمنصوری یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام این اکو دوصفحه است سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      بیماری شما مناسب برای بالن نیست و در صورت پیشرفت بیماری نیاز به جراحی بنتال دارید علامات معمولاً به شکل تنگی نفس در هنگام فعالیت است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 522 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقای دکتر خانمی هستم ۳۵ساله الان یک ماهی میشه عصبی که میشم معدم سوزش پیدامیکنه وشصت دست چپم هم دردمیگیره دربعضی ازمواقع یه تیرکشیدن بدی درقفسه سینه ام ایجاد میشه تمام علائمی که برای قلب باشه من همه اینهارودارم اما رفتم دکتر نوارقلب گرفت گفت هیچی نیست به نظر شما این علائم به چه بیماری نزدیکه ناگفته نمونه من تیروئید دارم ولی تازگیها خیلی خلقم تنگه وزود عصبی میشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمالاً عصبی است لطفاً از پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح قبل از صبحانه نیز استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر بهار یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 664 مشاهده پرسش
    باسلام.وقتتون بخیر.من گاهی تپش قلب میگیرم و همراه با تپش قلبم دست ها و شونه هامم درد میگیره و اگه شدیدبشه سرگیجه هم میگیرم.گاهی اوقات هم نوقع استرس قفسه سینم درد میگیره میخواستم بدونم مشکلم چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ر غش کردن احتمالی توضیح بیشتری دهید.
    2. تصویر کاربر بهار یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      16 ساله هستم.در خانواده سابقه بیماری قلبی نداریم اما سابقه فشارخون و دیابت داریم.یک بار غش کردم ولی از اون به بعد دیگه این اتفاق برام نیفتاد ولی یکبار نزدیک بود که غش بکنم ولی این اتفاق نیفتاد.
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نسترن یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 782 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای دکتر عزیز و گرانقدر.آقای دکتر بنده دختری۲۰ساله هستم که به خاطر کنکور و استرس به مدت یکسال و حتی بیشتر قرص پروپرانولول ۲۰ مصرف کردم سپس تحت نظارت همان دکتر معالج پروپرانولول رو ابتدا به مدت یک ماه به صورت یک درمیان ۱۰ و۲۰ و ماه دوم فقط ۱۰ و ماه سوم کلا قطع کردم الان یک ماهی میشه من قرصی مصرف نکردم اما تپش قلبم بالاست بطوری که تپش قلب خودم رو در پشتم و زیر قفسه سینه تقریبا در معده و حتی شکم حس میکنم البته قبلا هم در حین مصرف قرص همین مواردو داشتم اما خیلی کمتر و گه گاهای متوجه تپش قلبم میشدم اما الان این حالت برایم ناخوشایند و نگران کننده شده آیا مشکل جدی دارم؟باید چیکار کنم بدلیل شیوع کرونا و سن کمم و عدم باور اینکه من ممکنه مشکلی داشته باشم خانواده راضی به مراجعه به دکتر نمیشن متاسفانه چه دستوری میفرمایید جای نگرانی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که ضربان قلب شما کمتر از ۱۰۰ در دقیقه است و این طپش قلب آزار دهنده نیست نیاز به اقدام خاصی نیست و اگر میزان طپش قلب آزارنده است مجدداً مصرف پروپرانولول را شروع بفرمایید
  • تصویر کاربر رضاعلی یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 736 مشاهده پرسش
    سلام من سنم ۶۳ سال است اغلب فشارمینیموم من بالای ۸ تا ۹ میباشد وفشار بالا من بین۱۳تا۱۴ است.واریس پا دارم ومویرگ های پایم براحتی دیده میشود حالت سیاه است.
    باید دکتر قلب برم یا عروق؟
    بابت این مشکل راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای کنترل فشار خون خود به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و یا نفرولوژیست و برای واریس به یکی از همکاران محترم متخصص جراحی عروق و یا متخصصان قلبی که در زمینه واریس فعالیت می‌کنند مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 524 مشاهده پرسش
    نوزاد یک ساله که دریچه قلبش تنگ است و دیواره قلب ضخیم است قابل در مان است؟
    و آنزیم قلب بالا باشد چه علائمی دارد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً با همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب اطفال مشورت بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.