از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر کوثرباقری چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    باسلام .مادرمن سه ساله که شش ماهه ی اول سال روتنگی نفس داره وشش ماهه ی دوم خوب خوبه دکتر متخصص هم رفته وبراش کپسول استنشاقی وقرص وشربت واسپره داده.الان باز دوباره تنگی نفسش شروع شده باید چه کارکنیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر ماهک پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 904 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید من حدودا 40ساله هستم یک ماه پیش بخاطر آریتمی شدید و سنکوپ کردن وبیهوش شدن به صورت اورژانسی عمل ابلیشن رو انجام دادم ولی بخاطر شوک از دست دادن مادرم باز احساس میکنم که قلبم خالی میشود وآریتمی بهم دست میده به نظر باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید چون خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که تشخیص نوع آریتمی بعد از مطالعه الکتروفیزیولوژی چه بود؟
    2. تصویر کاربر ماهک چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام آقای دکتر خسته نباشید تشخیص .psvt بعداز دو روز وصل کردن هولتر .‌.ضربان خیلی زیاد همراه با درد قفسه سینه و حالت تهوع که گاها منجر به بیهوشی ام میشد الان حدود یک هفته میشه که باز احساس آریتمی شدید ولی ثانیه همراه با کم اوردن نفس بهم دست میده قبل از عمل ابلیشن معمولا از ساعت 2یا3 صبح اریتمی خیلی شدید بهم دست میداد که احساس خفگی میکردم به طوری که باعث میشد از خواب بیدار بشم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کن ببخشید که وقتتونو گرفتم ..امیدوارم همیشه سلامت باشید متشکرم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      از متورال استفاده کنید و مجدداً هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر راحله چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 866 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر بفرمایید با این اکو آیا فرد می تونه ازدواج کنه و بارداری موفقی داشته باشه یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال زیاد مشکلی برای بارداری نیست ولی بهتر است که ابتدا یک اکو مری انجام دهید
  • تصویر کاربر بهاروند چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    سلام۵۳سال سن دارم،به فاصله دوروزدوبارفشارم رااندازه گرفتم دوشنبه۱۳/70بودامروز۱۴آیانشانه فشارخون است
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که در همین محدوده باشد در مرحله پیش فشارخون قرار دارید
    2. تصویر کاربر بهاروند چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      بسیارممنونم آقای دکتر
      چکاربایدبکنم ،
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید و یا به مدت یک هفته روزانه دو بار قبل از صبحانه و شام و هر دو بار با مثانه خالی فشارخون خود را اندازه گیری و یادداشت کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سهیل چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    با سلام من خانم ۳۲ هستم حدود دوسال هست که به فشار خون مبتلا شدم در حال حاضر قرص والسارتان۸۰و آمیلوپرس روزی دوعدد و قرص متورال ۵۰روزی یک عدد استفاده میکنم.معمولا با استفاده از این داروها ماکسیمن فشارم پایین میاد ولی مینیمم نه.گاهی دوسه روز طول میکشه تا مینیمم فشارم نرمال بشه.درضمن مینیمم فشار اگر کمی از ۸بالاتر بره حالم بد میشه.مثلا تاری دید پیدا میکنم یا سر درد و سوزش داخل بینی.با توجه به اینکه پدرم پیوند کلیه انجام داده به نظرتون میتونه مشکل منم به کلیه هام مربوط باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب شایعترین علت ثانویه بالا بودن فشارخون مشکلات کلیوی است ولی در صورتی که آزمایش های مربوط به کلیه طبیعی است از این بابت نگران نباشید
  • تصویر کاربر مهران چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید.برای تشخیص علت ترومبوز ورید عمقی به دکتر مراجعه کرده بودم ؛آزمایشات پیوسته ای را برایم تجویز نموده بود در مورد تستHomocysteine که از میزان طبیعی بالا تر است می‌تواند علت ترومبوز پای من باشد و آیا قابل درمان است و آیا باید وارفارین تا آخر عمر بخورم؟خواستار نظر جنابعالی هستم. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درمان مصرف فولیک اسید روزانه است و در صورتی که علتی نظیر شکستگی استخوان، مسافرت طولانی و ... وجود نداشته باشد نیاز به مصرف دائمی دارو ( ترجیحا داروهای ضد انعقاد جدید و نه وارفارین) دارید
  • تصویر کاربر آماندا سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من ۲۶ سالمه. دیشب موقع استراحت چند بار قلبم خیلی شدید زد یعنی انگار که محکم کوبیده می‌شد توی قفسه سینم بعد از اون هم چند لحظه‌ای قلبم نمی‌زد و تا آخر تپش قلب داشتم مخصوصا موقع بلند شدن و نشتن یا وقتی دراز می‌کشیدم یا خم می‌شدم خیلی شدیدتر می‌شد. امروز هم از صبح چند بار حس کردم قلبم عادی تپش نداره می‌لرزه به جای تپیدن. می‌خواستم ببینم که علتش چی هست؟
    1. تصویر کاربر آماندا سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      و اینکه بیشترین ضربان قلبم هم امروز ۱۱۸ بود.
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب توصیف فوق منطبق با آریتمی است لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    سلام
    به واسطه حمله قلبی به متخصص قلب مراجعه نمودم پس از آنژیو قلبی پزشک قلب گفتش تمام رگ های قلبی شما دچار تنگی شده و اصولا رگ های قلبی شما بیمار بوده و کاری نمیشه انجام دادش
    فقط قرص کونکور و رزواستاتین .آسپرین . سیتالوپرام دادند و گفتن بایستی این قرص ها رو مرتب مصرف کنی تا سه ماه بعد مجدد آنژیو قلب رو انجام بدهی ...دکتر واسه تنگی عروق قلبی کار دیگه ای نمیشه انجام دادش ؟
    نفسم ضعیف شده و یه مقدار که راه میرم عرق میکنم ...راهنمایی بفرمائید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در این مورد بدون رویت سی دی آنژیوگرافی نمی توانم اظهار نظر کنم ولی منطق تکرار انژیوگرافی سه ماه بعد در بیماری که برای گرفتگی عروق وی نمی توان انجام داد را نیز متوجه نمی شوم. لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را نیز بفرستید
  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    با سلام .تست ورزش و اکو و نوار قلب و اسکن قلب را به حضورتان ارسال میکنم . خواهشمند ام نظر دکتر جویا بشم .دارای دو بار سابقه( ام آی) با فاصله یکسال هستم لطفا .تشخیص چی هست و باید چکار کرد. ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب تنها بخشی از تصاویر اسکن هسته ای ارسال شده است لطفاً تمام مستندات شامل خلاصه پرونده های بیمارستانی، گزارش اسکن هسته‌ای و اکوکاردیوگرافی و آنژیوگرافی، نوار قلب را بفرستید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پدر من ۵ سال پیش فنر گذاشته شده بو به قلبش و گفته بودن ۳۰ درصد باقی مونده ولی تازگی ها رفته دکتر اکو کرده قلبشو گفته قلبت بهتر شده و درصدش ۳۵ شده میخواستم بدونم امکان داره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض بله تفاوت در این حدود بین دو اکو نسبتاً معمول بوده و بیشغ تابع تفاوت در اپراتور های مختلف است
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.