از دکتر بپرسید
شهناز پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 516 مشاهده پرسش
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
من خانم ۳۸ ساله هستم که حدود دوهفته قبل با درد شدید پشت سر متوجه شدم فشار کوچکم زیاد است. بعد اون دو روز فشار بزرگ کم بود ولی فشار کوچک زیاد.و بعد کاملا نرمال شد.
و الان بعد یک هفته با فشار ۸.۹ روی ۱۲ سردرد و حالت تهوع دارم.و هر کار هم میکنم فشارم پایین نمیاد.لطفا من و راهنمایی کنید.
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
مادر من ٦٩ ساله هستند و يكبار سال ٩٤ و سه بار در طي يكسال اخير دچار حمله آريتمي شدن و ضربان قلب به ١٩٠ رسيده و هربار حدود دو ساعت طول كشيده تا به حالت برگرده باتوجه به سن ايشون چه درماني رو پيشنهاد ميديد؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
داروهای مصرفی پلاویکس _ریوارکسابان_اترواستاتین_کارودیلول_والسارتان_فوروزماید_اسپیرونولاکتون
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
والسارتان80 مصرف کردم ظهرنهارکله پاچه خوردم که شبش فشارم تا15روی9 شود
ضربانم روی80بود
امروزوالسارتان مصرف نکردم متورال خوردم فشارم الان15 رو9است ضربان65است
آقای دکترظهرها یک عدد آنزیم کیوتین ونصف قرص هم اس سیتاور10استفاده می کنم باتشکر لطفا راهنمایی کنید ممنونم ازشما
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
آقای دکتر ارزیابی شما از میزان ابتلا مردم کشور به آریتمی AF چیست؟
با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
من ۲۵ ساله هستم. مدت یک سالی هست خیلی زودرنج و حساس شده ام و استرس دارم. در این مدت چند بار احساس سنگینی قفسه سینه داشتم که نوار قلب و اکو دادم و مشکلی نبود. دیشب استرس احساسی زیادی داشتم که دوباره کمی فشار قفسه سینه داشتم و الان هم بازوی چپم درد میکنه. ممکنه کمکم کنید
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)