از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر اشکان شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام دکتر . مسکن برای درد قلب و دست چه دارویی تجویز می کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درست متوجه سوال شما نشدم
  • تصویر کاربر احسان شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    آقای دکتر فرموده بودین هولتر24ساعته گرفتم من فشارم 14 روی 9الی10 هستش ضربان قلبمم همش بالای100 هستش من قرص اعصاب هم مصرف میکنم سرترالین100هر12ساعت
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر احسان شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 811 مشاهده پرسش
    آقای دکتر فرموده بودین هولتر24ساعته گرفتم من فشارم 14 روی 9الی10 هستش ضربان قلبمم همش بالای100 هستش من قرص اعصاب هم مصرف میکنم سرترالین100هر12ساعت
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت تایید بالا بودن فشارخون در هولتر از کانکور استفاده بفرمایید
  • تصویر کاربر شاهین شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    فشار خون عصبی دارم چطوری درمانش کنم یک روز 15 یا 14 یا13... همینطور 12 هستش سال قبل ا ماه بالا بود خودش خوب شد یکدفعه الان بازم به اون حالت برگشتم پانیک هم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر اکبر شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    سلام من 14سال دارم هر وقت فعالیت بدنی مانند فوتبال یا پیاده روی میکنم cpk خونم تا حدود 785میرسه چند بار آزمایش دادم زمانی که فعالیت ندارم cpk 190است
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از فعالیت بدنی شدید بویژه دویدن زیاد مگر به ضرورت اجتناب کنید
  • تصویر کاربر م شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    باسلام میشه بایک بار انژیو تمامی عروق سروگردن رابه خوبی بررسی کرد؟
    1. تصویر کاربر م شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      اعم از شریان وورید و مویرگ
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 659 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر. من چند روز پیش برای شما نوار قلب فرستادم شما گفتید باید به دکتر مراجعه کنم اکو انجام بدم اکو نوار قلب رو برای شما ارسال میکنم.آقای دکتر من یه عملی پیش رو دارم که با بیهوشی انجام میشه خیلی نگرانم آیا نیاز به بررسی بیشتری هست؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به بررسی از نظر گرفتگی عروق دارید
  • تصویر کاربر رسول شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 627 مشاهده پرسش
    با سلام وتشکر ا ز شما آقای دکتر جوانی ۳۷ مرد هستم که حدود دو هفته اس احساس سوزش در ناحیه قلب وسمت چپ خود دارم این سوزش به سمت راست وپشتم میزنه وحتی به انگشتانم ورانم میزنه چند روزه احساس خارش تو گلو دارم بعضی مواقع احساس درد در جناغ قفسه سینه دارم سوزش هم در حالت فعالیت هست هم استراحت حتی خواب تنگی نفس ندارم احساسم اینه چای میخورم بدتر میشه در غذا خوردن چیزی خاصی ندیدم فقط معذرت میخوام اروق میزنم یه مقدار مضطرب هستم طوری که وقت خواب پامو تکان میدم ۴ماه پیش دچار کرونا شدم خواهشا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح قبل از صبحانه استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر رسول شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 868 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر ۳۷ سالمه دوهفته اس سوزش در ناحیه سمت چپ وقلب دارم که به سمت راست کشیده میشه بعضا زیر بغلم وپشتم احساس سوزش داره حتی به کتف مچ دست رانم میزنه احساس خارش تو گلوم دارم ۴ماه پیش کرونا گرفتم کمکم کنید آقای دکتر خواهشا
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 557 مشاهده پرسش
    سلام بعداز سی وپنج روز استنت حالت ضعق داشتم که امروز تهوع کم وضعف شدید داشتم .چون نمیتونم خوب غذا بخورم . بهترین ماده غذایی که کمبود من را جبران کنه چه غذایی است .یا داروی خاصی پیشنهاد میدهید .ممنون بابت پاسخگوییتون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به رژیم غذایی کم چرب دارید و غذای خاصی را برای بهبود وضعیت اشاره شده پیشنهاد نمی کنم
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.