از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر فهیمه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام من خانمی ۳۲سال هستم حدود ده ماهی است کتف چپ خیلی درد میکند گاه گاهی قلبم تیر میکشد والان حدود سه هفته است که تمام مفصل ها ومچ دست وپام دردمیکند لطفان راهنمای کنید چه کاری انجام بدم ..لطفا ادرس تلگرام یا پیج اینستا خودرا لطف کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم روماتولوژیست مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر حسن شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    جناب دکتر با تشکر از پاسخ جنابعالی در خصوص فعالیت بعد از استنت گذاری، پس از ۴۵ دقیقه پیاده روی و گذشت چند ساعت درد خفیفی در قسمت میانی سینه نزدیک به گلو احساس می نمایم که با استراحت از بین میرود آیا این درد خفیف مربوط به استنت گذاری است ویا علت دیگری دارد؟ ضمنا آیا ممکن است بدن بیمار نسبت به جنس استنت حساسیت پیدا نماید؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر امیرارسلان شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 733 مشاهده پرسش
    فشار خون دیاستول من در حالی که فشار خون سییتول ۱۳/۱ است داعما در حد ۹الی۱۰درجه می باشد و با مصرف قرص لوزارمیکس هم پایین نمی آید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به انجام آزمایش های اختصاصی فشارخون و هولتر فشار خون ۲۴ ساعته دارید
  • تصویر کاربر اعتماد شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
    با عرض سلام به آقای دکتر می شود لطفا این گزارش آنژیو را نگاه کنید و نظر خودتون لطفا بدهید
    1. تصویر کاربر اعتماد شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      با سلام لطفا نظر خود را درباره ی گزارش آنژیو بفرمایید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بر اساس گزارش آنژیوگرافی دو رگ تنگی دارد و نیاز به باز کردن عروق است. بر اساس این گزارش نمیتوان در مورد اولویت آنژیوپلاستی و یا جراحی قلب باز اظهار نظر کرد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 494 مشاهده پرسش
    سلام من مادرم 48 سالشه درد قفسه سینه و قلب نداره ولی نوار قلبی همیشه آریتمیک هست و عکس هسته ای از قلبش گرفتیم و اکو همیشه قلبش سالم بوده الان به نظر دکترش گفته سیتی انژیو قلب بگیرین به نظر شما لازمه یا نه ضمنا داروی تیرویید و الپرزلام و فنوباربیتال و کاربمازپین و قرص چربی مصرف میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات شما جهت بررسی گرفتگی عروق نیازی به انجام سی تی آنژیوگرافی نیست و در مورد سایر کاربردهای دیگر سی تی آنژیوگرافی با این میزان اطلاعات نمی توان اظهار نظر کرد
  • تصویر کاربر مهسا شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام
    میخاستم بدونم هزینه انژیو گرافی همراه با بیمه تامین اجتماعی در یک بیمارستان دولتی در مشهد چقدر میشه؟
    ممنون از پاسخگویی شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از بیمارستان مورد نظر استعلام بفرمایید
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 512 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب . خواهشمندم در صورت مقدور بودن نتیجه اکوی قلب اینجانب را اعلام فرماییدتا کمی از این وسواس فکری شدید نجات پیدا کنم که دائما شبانه روز فکرم فقط به قلبمه و احساس می کنم مریضه . تشخیص دکتر در اردبیل حملات هراس و وسواس فکری بود و ارجاع دادن به روانپزشک . / با سپاس
    ضمناً سنم 46 و وزن 85 و قد 176
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نتیجه طبیعی است
    2. تصویر کاربر رضا شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      دست جنابعالی رااز راه دور می بوسم . خداوند به جنابعالی که وقت با ارزشتان را در راه خدمت به مردم می گذارید عمر با عزت و سلامتی عنایت فرماید . مجددا سپاسگذارم.
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلامت باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر آریا شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام.وقت بخیر،هنگام خواب دردی ب حالت تیرکشیدن ازسمت راست ب چپ کشیده شد و ادامه دار شد،دلیل و درمان ان چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت ادامه این وضعیت جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر Amir شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من ۱۷ سالمه تپش قلب داستم ۱۲۰ بود با مصرف قرص پرانول اومد روی ۸۵
    دوروزه اومده روی 68نامنظم هم میزنه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً نوار قلب بگیرید
    2. تصویر کاربر Amir شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      آقای دکتر این نوارقاب برای سه هفته پیش هست که تپش قلب داشتم
    3. تصویر کاربر Amir شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      الان استرس گرفتم ضربان قلبم رفت ۸۵
      مشکلی نداره
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      بخش ارسال شده نوار قلب طبیعی است. تعداد ضربان قلب شما نیز طبیعی است
    5. تصویر کاربر Amir شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      نوارقلب دوتا عکس بود آقای دکتر کامل بود یانه
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      یک تصویر بیشتر ارسال نشده است
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر نازگل شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام من 17 سالمه و دختر هستم
    الن یه مدته دلم تیر میکشع و تپش قلب شدید دارم حتی موقعی ک دراز کشیدم
    میخوان بدونم علتش جیه
    من به دکتر رفتم ک بهم یه قرص داد یرای کم کردن اظطزاب چون خواب اور بود من مصرف نکردم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از پروپرانولول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار استفاده کنید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.