از دکتر بپرسید
زهرا سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 589 مشاهده پرسش
با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
من قرص کونکور و و الزودک اچ سی تی مصرف میکنم
و ریزش مو پیدا کردم
آیا از عوارض مصرف قرص ها هست
باسپاس
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
پدرم 67سالشون هست. و به دلیل تپش قلبی که داشتن هفته پیش به متخصص قلب مراجعه کردیم.و دکتر بعد از معاینه و گرفتن اکو و نوار قلب گفتن که دچار نارسایی قلب هستند.(ef:30)و برای ایشون آنژیو نوشتن. و مراجعه کردیم برای آنژیو و گفتن که یکی از عروق کرونر دچار گرفتگی 80درصد شده و استنت کار گذاشتن.و آزمایشی که انجام شد از کراتین گرفته تا گلسترول همگی نرمال بودند. حالا سوال من این است آیا efپایین بخاطر همون گرفتگی عروق کرونر بوده و آیا بعد از آنژیو ef بهبود پیدا میکنه؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
آقای دکتر فشار خون من 15روی11 هستش چیکار باید بکنم
چربی کبد و قلب و خون من هم بالاست
کار پراسترس و کم تحرکی هم دارم قرص لوزار 25 و زیر زبونی هم دادن
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
بنده ۴۶ ساله هستم از اصفهان
۸ ساله بودم که روماتیسم قلبی گرفتم
وخدارا شکر بهبود حاصل شد
حالا می خوام ببینم خطری برام داره یا نه یا خطر رفع شده
البته هر از گاهی به طور خفیف پشت قفسه سینه و اطراف قلبم درد می گیرد
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)