از دکتر بپرسید
آمبولی ریه - پرسش 6127
مصطفی سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 463 گرفتگی عروق پا
سلام آقای دکتر من مادرم دو هفته پیش جراحی مغز انجام داد بعدش آمبولی ریه شد که سه روز تو بیمارستان بستری بودن و الان با دارو ترخیص شده و قرار شده بعد از سه هفته دوبازه ویزیت بشه تا دز داروهاشو تغییر بدن خواستم ببینم توی این مدت سرفه واسش ضرر داره هرچند یکی دوبار سرفه کرده و اینکه میتونه فعالیت روزانه داشته باشه یا اینکه باید ثابت بمونه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب سرفه اثر سوء ندارد و فعالیت روزانه طبیعی و در حد توان اشکالی ندارد