از دکتر بپرسید

آمبولی ریه - پرسش 6127

  • تصویر کاربر مصطفی سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 463 گرفتگی عروق پا
    سلام آقای دکتر من مادرم دو هفته پیش جراحی مغز انجام داد بعدش آمبولی ریه شد که سه روز تو بیمارستان بستری بودن و الان با دارو ترخیص شده و قرار شده بعد از سه هفته دوبازه ویزیت بشه تا دز داروهاشو تغییر بدن خواستم ببینم توی این مدت سرفه واسش ضرر داره هرچند یکی‌ دوبار سرفه کرده و اینکه میتونه فعالیت روزانه داشته باشه یا اینکه باید ثابت بمونه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب سرفه اثر سوء ندارد و فعالیت روزانه طبیعی و در حد توان اشکالی ندارد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.