از دکتر بپرسید
راهنمایی و مشاوره - پرسش 6772
استدآبادی یکشنبه ۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 442 سایر بیماری های قلب
پدر بنده ۷۵ ساله و سال ۱۳۹۱ عمل باز کردند و هم اکنون به گفته پزشکان سه دریچه آن مشکل دارد، sever mr, sever tr ,moderat ai و ef آن بین ۲۰-۱۵ میباشد دیابت ندارد فشار خون ندارد تنگی نفس ندارد الان بی حاله و با کوچکترین تحرک احساس خستگی دارند و یه کم تورم در پاها مخصوصا پای راست دارند.
داروهای مصرفی بشرح ذیل میباشد:
فوروزماید ۴۰ روزی ۲ عدد
اسپیرولاکتون ۲۵ روزی یک عدد
سوستاک روزی یک عدد
دیگوکسین روزی نصف
کاپتوپریل روزی نصف
بیشتر پزشکان میگن جراحی ریسک بالایی دارد،ممنون میشم ما را راهنمایی بفرمایید و از نگرانی در بیارین.
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۸ فروردین ۰( 5 سال پیش)