از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 9406
سورنا دوشنبه ۵ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1084 آنژیوپلاستی
سلام دکتر
بدنبال سکته وانسداد یکی از رگهایم با نصب استنت رفع انسداد گردید،دکتر معالج هفت نمونه قرص تجویز کرد ولی قرص پلاویگس تجویز نکرد،در حالیکه ملاحظه کرده ام آنهایی که استنت نصب کرده اند این قرص را مصرف میکنند
حال آیا به نظر شما پزشک معالج من اشتباه کرده؟یا لازم نبوده؟
عکس داروها میفرستم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۵ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب بجای پلاویکس برای شما قرص تیکاگرلور تجویز شده است و با مصرف آن نیازی به مصرف پلاویکس ندارید