از دکتر بپرسید
اریتمی - پرسش 6824
رضایی جمعه ۱۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 891 آنژیوگرافی
سلام دکتر عذر خواهی میکنم اریتمی ۲۵ درصد دارم ۲۲سالم هست .هزینه سوزاندن در بیمارستان دولتی چند هست .ممنون بابت پاسخ
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً از مرکزی که برای ابلیشن در نظر دارید استعلام بفرمایید