از دکتر بپرسید
بالا بودن فشاردیاستولیک - پرسش 11729
ندارم جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 755 فشار خون
باعرض سلام ادب واحترام فشاردیاستولیک همسرم بیشتراوقات به ۹و۱۰ میرسد سیستولیکش ۱۲.۵ علت چیست سنش ۶۰ ساله باتشکرفراوان
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب علت بالا بودن فشارخون سیستولی و دیاستولی یکسان است و در بیش از نود درصد موارد علتی برای آن یافت نمی شود