از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادباحساس تنگي نفس خفيف - پرسش 3198
حسن چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 462 سایر بیماری های قلب
باسلام
احتراما به استحضار مي وساند اينجانب دچار درد در دست چپ و تنگي نفس مي باشم. چندين بار تست ورزش دادم كه كفتن بهترين وضعيت داريد
سي تي انژوم تو بيمارستان جم تهران انجام دادم كه هيچ مشكلي از لحاظ گرفتگي نداره. اما همچنان درد روي قلب و دست چپ و تنگي نفس خفيف دارم. ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
منشاء درد سینه شما قلبی نیست و توصیه میکنم که با یکی از همکاران محترم متخصص گوارش مشورت بفرمایید