از دکتر بپرسید
سلام ۲هفته است برای بار دوم رگ سمت راست رااستنت گذاشتم ولی هنوز بعضی مواقع روی سینه سوزش وشانه چپ در احساس میکنم آیا این سوزش ودردطبیعی هست ؟ - پرسش 5386
یوسف سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 511 آنژیوپلاستی
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹( 5 سال پیش) دوست عزیز سلام سوالی ارسال نشده است