از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر مینو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    فشار مینیمم بالا همراه با تنگی نفس و شل شدن دست و پا به طوری که احساس میکنم دیگه نفسم بالا نمیاد و حتی قدرت بلند شدن ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به ویزیت توسط یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و انجام اکوکاردیوگرافی دارید
  • تصویر کاربر Nilofar چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 370 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر اقای دکتر دوتا سوال خدمتتون داشتم.
    دوهفته پیش آژیوپلاستی انجام داده شده باتوجه به ازمایش میخواستم بپرسم لازم است قرص چربی استاتین ۴۰ مصرف بشه؟
    داروهای متورال و اناپریل پنتوپرازول تا چه مدت بعداز آنژیوپلاستی باید مصرف بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب تاریخ انجام آزمایش چفدر بعد از آنژیوپلاستی است؟ لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی بیمار را بفرستید
  • تصویر کاربر محرم چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من درسال ۹۴ انژیو گرافی کردم قرص لیزینوپریل ۱۰ میخوردم درسال ۱۴۰۰ دوباره انژ یوگرافی کردن اما این بار فنر کذاشتن دکتر جدیدم فوروزماید ۴۰ نوشته داروهام را دید وقرص لیزینوپریل راحذف کرد بعد دکتر خودم که قبل زیر نظر ایشان بودم فرمودن که قرص لیزینوپریل بخورم لطفا راهنمایی بفرماید که کدام قرص را بخورم تشکر ضمنا ۳۰ درصد قلبم کارمکند
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب علت تجویز فروزماید چیست؟ لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید. مصرف لیزینوپریل را ادامه دهید
  • تصویر کاربر وحید جمعه ۲۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب
    جناب دکتر من مادرم چندین سال هست که از ورم بیش ازاندازه پا و درد آن رنج می برد طوریمه الان رگهای پشت پا حالت تورم موضعی پیدا کرده لطفا راهنمایی میفرمایید که درصورت نیاز حضوری خدمت برسی یا کار دیگه ای بایدانجام دهیم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویری از آن را بفرستید
    2. تصویر کاربر وحید پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      فرستادم خدمتتون
    3. تصویر کاربر وحید پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      فرستادم خدمتتون
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      آیا تست های کبدی و کلیوی و اکوکاردیوگرافی انجام شده طبیعی هستند
    5. تصویر کاربر وحید پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      کبد وکلیه سالمه
      اکو قلب انجام نداده ولی علائمی دال بر تنگی نفس و یا بی حالی درپیاده روی و اینجور چیزا نداره
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۱ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      لطفاً تصویر آزمایش ها را بفرستید و یک اکوکاردیوگرافی نیز انجام دهند
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر منصوره چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 755 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من حدود دوساله قرص لوز 25 واملوپرس 5 استفاده میکنم چند وقت پیش پیاده روی در حد تند انجام دادم بعد از ورزش قلبم خیلی تیر میکشید رفتم دکتر قرص کنکور 2.5 برام نوشت استفاده کردم تیر کشیدن قلبم خوب شده اما ضربان خیلی پایین و پوست صورتم زرد شد الآن چند روز قرص کنکور 2.5 نصف کردم سه سال پیش سیتی آنژیوگرافی انجام داد گرفتی خفیف دارم قرص چربی 10 آستاتیرین گفته بخورم که زیاد نشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که با و بدون کانکور میزان ضربان قلب و فشارخون چه اندازه است
    2. تصویر کاربر منصوره چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      بدون مصرف کنکور 2.5 : میانگین 10 بر روی 7
      با مصرف کنکور 2.5 : غالبا مشابه 10 بدون مصرف . مصرف کنکور بیشتر ضربان قلبم رو کم میکند ولی خیلی خیلی احساس آرامش دارم و تیر کشیدن ندارم .
      ولی از وقتی که کنکور رو مصرف میکنم احساس میکنم پوستم زرد شده .
      یک سوال دیگه م داشتم میتونم بجای آملوپرس، لوزار 25 مصرف داشته باشم ؟
      با وجود اینکه قرص های فشارم رو بموقع مصرف میکنم همیشه حس سنگینی و گیج توی سرم هست.
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      تعداد ضربان قلب؟ آسپرین را به داروهای مصرفی اضافه کنید. بله میتوانید دوز لوزارتان را افزایش داده و آملودیپین را قطع بفرمائید
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      علایم فوق بعلت نوسانات فشارخون نیست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر زمانی چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام عرض ادباقای دکتر سوالی کرده بودم فرموده بودین تصویر اکو بفرستم متاسفانه نتونستم اگر سوالم در سایتان است می تونم بگم قلبم ۳۰ درصد است وسوالم در مورد قرص فوروزماید۴۰ بود که دکتر جدیدم داده ولی دکتر قبلیم قرص لیرینوپریل داده بود لطفا کمکم کنید کدام قرص بهتر است ممنون وتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بعلت عدم دسترسی به اطلاعات سوال قبلی لطفاً سوال خود را به صورت کامل مجدداً مطرح بفرمائید
  • تصویر کاربر لی چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    وقت بخیر جناب دکتر
    من ۳۳ سالم هست و سابقه بیماری قلبی ندارم
    چندین ماهه علائم ناراحت کننده ای دارم
    مراجعه کردم نوار و اکو برام انجام شد گفتن مشکلی ندارم و اضطرابی هست علائم من
    ناگهانی دچار تپش قلب میشم به خصوص وقتی دراز می کشم و ضربانم تا ۱۵۰ بالا میره
    تنگی نفس و احساس فشار رو سینم دارم حس می کنم دارم خفه میشم
    داروهای پرانول و متورال هم امتحان کردم علائم رو کاهش میده ولی فشارم خیلی میاد پایین و سرگیجه می گیرم
    پیشنهاد شما چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر خدیجه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من خبرابد کدونایدلعنتی وشنیدم شبش دردخیلی کم توسینه م طرف چپ حس کردم رفتم دکتداکوبدم نوارقلب گدفت گفت احتیاجی ب اکونیست استرس داری وداشتم بعداحساس ضعف میکردم کمی وبدنمم میلرریددکتر یه سرم تقویتی نیم لیتری دادکه یه آمپول آهن که رنگش تیره بودرو داخل سرم زدن ویه آمپول که مث خون بودتوش گفتن براکم خونیه وقرص ویتامین د ث ۱۰۰۰میلی وقرص پروپرانول این قرص پروپرانول براتپش قلبه من تپش قلب ندارم فقز وقتی ازپله بالاپایین میرم انطورم قبلاافسردگی بعدزایمان گرفته بودم یک سال قبل فشارخونمم همیشه بین ۹تا۱۱هست این قرص پرانول روگفته روزی دوباربخورم میترسم فشارم بیادپایینتر آقای دکترمن پیش پزشک عمومی رفتم دکترقلب مرخصی دفته بو توچابهاراصلادکترنیست تاکه شهرقرمزکرونایی میشه همه متخصص هامیرن مرخصی مابایدبریم زاهدان راه بسته ست این قرص وبخورم این دروخیلی خفیف گم میشه ؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که طپش قلب زیاد و یا درد سینه ندارید نیازی به مصرف پروپرانولول نیست در غیر اینصورت به شرط آنکه فشارخون بالاتر از ۱۰ باشد از پروپرانولول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر لاله چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید ،بنده چند سال پیش با مراجعه به دکتر متوجه افتادگی و شلی دریچه ،پریکاردیت و تپش قلب شدم .تقریبا نزدیک چند ماه هستش که گاهی درد شدید قفسه سینه می گیرم همچنین تنگی نفس شدید هم دارم ،به دکتر مراجعه کردم احتمال آسم دادن اما اسپری و اینا ندادن ،حالا یک ماه گذشته و من سرفه و تنگی نفس دارم اما جدیدا گاهی تپش قلب می گیرم و بعد از اون درد شدید قفسه سینه ،قلب درد و تنگی نفس میگیرم و حالم بد میشه و حس خفگی دارم ،لطف می کنید راهنمایی کنید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر طاهری چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام وعرض ادب
    ضمن سپاس ازمحبت وبزرگواری شما پزشک ارجمند لطف بفرمائید بگید داروهای فشار معمولا" از زمان مصرف چقدر طول میکشدتا اثرکنند وکدام یک بجز قرصهای زیر زبانی سریعتر عمل میکند . باتشکر و احترام
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب شروع اثر دارو پس از گذشت پنج نیمه عمر دارو است لذا شروع اثر دارو در داروهای با نیمه عمر کوتاهتر سریعتر است
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.