از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر اصغر دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    گذاشتن دو عدد فنر با دفتر چه نیروهای مسلح هزینه چقدر مباشد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از مرکزی که در آنجا انجام می‌شود استعلام بفرمایید. در بیمارستان های نظامی این هزینه بسیار کم خواهد بود
  • تصویر کاربر جلیل دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام من چهار روز پیش استنت گذاری کردم الا ن بعضی وقتا یه درد خیلی کم احساس میکنم آیا این درد طبیعی متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک نوار قلب بگیرید
  • تصویر کاربر الاهه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام 16سالمه مدتیه که درد قفسه سینه دارم که به دست و جناغ سینه و قسمت پشت قفسه سینه میزنه و‌همراه با تیر کشیدن است خیلی زود خسته میشم و نمیتوانم زیاد فعالیت کنم از پله نمیتونم بالا برم تپش قلب میگیرم. ضربان قلبم بیشتر ,از100,هست کم کاری تیروعید هم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک نوار قلب و اکوکاردیوگرافی انجام دهید
  • تصویر کاربر سوگل دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 718 مشاهده پرسش
    وقتتون بخیر آقای دکتر
    من چند ماه قبل به متخصص قلب مراجعه کردم
    تپش قلب و درد سینه داشتم ۳۳ ساله هستم
    نوار و اکو انجام شد گفتن هیچ مشکلی ندارم
    فقط ضربانم ۱۲۰ بود
    گفتن سایکوسوماتیک هست
    با رولنپزشکم مشورت کردم علاوه بر داروهای خودم بهم ۳ تا پرانول ۲۰ دادن روزانه
    چون باعث سرگیجه میشد کم کم قطع کردم
    الان دوباره دچار تپش میشم حس می کنم ضربانم نامنظمه گاهی یهو دو تا تپش کوبنده حس می کنم و بعد به حالت عادی برمی گرده یا به طور ناگهانی ضربانم میره بالا و حس می کنم قفسه سینم بی حس شده
    وقتی از جام بلند میشم سرگیجه دارم همیشه
    فکر می کنید لازمه دوباره مراجعه کنم؟
    ممنونم ازتون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    خانم ۳۶ ساله هستم در بارداری اولم حدودا ۷ سال پیش دو ماه اخربارداری دچار فشار بالا شدم، و این مشکل باقی موند چکاب قلب و اکو رفتم گفتن مشکلی نیست سونو داخلی برا کلیه و کبدم گفتن مشکلی نیست ازمایش خون هم دادم فقط میزان کلسترول در حد بالای بازه استاندارد بود . فشارم۱۳ رو ۸.۵ هست به طور معمولی ولی گاهی اوقات ۱۵ رو۱۰/۵ میاد، فکر میکنید علتش چی میتونه باشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات شما مبتلا به بیماری پیش فشارخون اولیه (بدون علت مشخص) هستید
  • تصویر کاربر احمد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 570 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دکتر عزیز چند ماه پیش من خدمت شما رسیدم برای تپش قلب و سوزش سینه نوار قلب ازم گرفتین و اکو که از قبل گرفته بودم را مشاهده کردین که گفتین مشکلی نیست قرص پروپرانول هم مصرف میکردم که گفتین احتیاجی نیست ولی همچنان مشکل من حل نشده لطفا راهنمایی کننین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح و پروپرانولول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر یزدانخواه بنده ورزشکار هستم و از دو ماه قبل دیسک کمر مهره بین 4 و 5 و s1 بیرون زدگی و فشار روی هم داشت که به پاهام میزد خیلی آزار دهنده بود با فیزیوتراپی و کایروپراکتیک مشگلاتم تا 80 درصد حل شده ولی شب که میشه کف پاهام سوزناک و خیلی سرد میشه و ناخنهای پام از رنگ طبیعی در میاد و رنگش بین بنفش و سفید و ابی میشه حتی اکو و نوار قلبم دادم سالم بوده خواستم ببینم مشگل از کجاست بنده مداوم ورزش میکنم و اهل دود و الکل هم نیستم و اضافه وزنم ندارم اگر امکانش هست راهنماییم کنید🙏
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که نبض مچ پا طبیعی باشد مشکل گرفتگی عروق پا ندارید و به احتمال زیاد مسئله ناشی از آسیب مهره های کمری است
  • تصویر کاربر مها دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام دکتر مادرم ۶۶سالشونه هیچ بیماری و قرص خاصی استفاده ندارن فقط استرس یا عصبی میشن فشارشون میره ۱۵ روو ۹ یا حتی ۱۸ رو ۱۱
    مینیمم بالاست
    حالت طبیعی ۱۳رو ۸
    اما الان مدتیه بخصوص دو هفته اخیر درد قفسه سینه اندازه یه سکه میزنه پشتش حتی زمانیکه دارن استراحت میکنن درد دارند و موقع حرف زدن و راه رفتن نفس کم میارن
    این دو تصویر از اکو ک ۳ روز پیش انجام دادن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به مصرف دارو برای درمان فشارخون و بررسی بیشتر از نظر گرفتگی عروق قلبی دارند
  • تصویر کاربر خانم دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    آقای دکتر سلام خسته نباشید من خانمی ۳۳ ساله هستم که چند سالی بود گهگاهی تپش قلب داشتم که خودش بعد یکی دو دقیقه خوب میشد همیشه هم نداشتم تا اینکه هفته گذشته به خاطر مصرف زیاد دمنوش های گیاهی خصوصا زنجبیل تپش قلب شدید گرفتم و با سوزش قفسه سینه دکتر اورژانس پروپانولول داد و قطع شد چند روز بعدش اکوی قلب دادم گفت سینوسی هست و اینکه دچار psvt هستم خواستم از شما سوال بکنم چیکار بکنم آیا نیاز به مصرف دارو دارم یا نه و تو رژیم غذایی چه پرهیزاتی داشته باشم خواهش میکنم راهنماییم بکنید .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ابلیشن را توصیه میکنم
  • تصویر کاربر رحیمی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 820 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    خانمی ۳۰ساله هستم که دی ماه سال گذشته ابلیشن انجام دادم و به گفته ی پزشکم‌ عمل ناموفق بود.آخرین بار بهمن ماه نوار قلب گرفتم که پی‌وی‌سی ها هنوز هم بودند.امروز مجدد نوار قلب گرفتم ولی در نوار قلب اثری از پی وی سی نبودو دیگر به پزشک مراجعه نکردم.گاهی اوقات حالت های قبل از عمل از جمله ضربان بالای قلب .تنگی نفس و سرگیجه را دارم.
    سوال من این هست که امکان داره پی وی سی ها خود به خود از بین رفته باشد یا ممکنه در این نوار قلب نشان داده نشده باشند؟!ضمن اینکه پزشکم‌ حین عمل بهم گفتن زمانی که استرس داری پی وی سی ناپدید میشه.و امروز من زمان انجام نوار قلب استرس بالایی داشتم.
    آیا لازم است مجدد به پزشک مراجعه کنم یا نیازی نیست؟!نوار قلب قدیمی و جدید و جواب هولتر قبل از عمل را پیوست کردم ‌.متشکر از شما
    1. تصویر کاربر رحیمی جمعه ۲۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      نوار قلب جدید
    2. تصویر کاربر رحیمی جمعه ۲۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      آیا لازمه دوباره هواتر ببندم؟!
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با احتمال از بین رفتن پی وی سی ها بدون درمان بسیار کم است. لطفاً هولتر نوار قلب را تکرار بفرمایید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.