از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر رحیمی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 831 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    خانمی ۳۰ساله هستم که دی ماه سال گذشته ابلیشن انجام دادم و به گفته ی پزشکم‌ عمل ناموفق بود.آخرین بار بهمن ماه نوار قلب گرفتم که پی‌وی‌سی ها هنوز هم بودند.امروز مجدد نوار قلب گرفتم ولی در نوار قلب اثری از پی وی سی نبودو دیگر به پزشک مراجعه نکردم.گاهی اوقات حالت های قبل از عمل از جمله ضربان بالای قلب .تنگی نفس و سرگیجه را دارم.
    سوال من این هست که امکان داره پی وی سی ها خود به خود از بین رفته باشد یا ممکنه در این نوار قلب نشان داده نشده باشند؟!ضمن اینکه پزشکم‌ حین عمل بهم گفتن زمانی که استرس داری پی وی سی ناپدید میشه.و امروز من زمان انجام نوار قلب استرس بالایی داشتم.
    آیا لازم است مجدد به پزشک مراجعه کنم یا نیازی نیست؟!نوار قلب قدیمی و جدید و جواب هولتر قبل از عمل را پیوست کردم ‌.متشکر از شما
    1. تصویر کاربر رحیمی جمعه ۲۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پیوست
    2. تصویر کاربر رحیمی جمعه ۲۴ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پیوست
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نوری دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 494 مشاهده پرسش
    جناب دکتر با سلام و احترام
    پدر من دیروز آنژوگرافی انجام داده و دکترشون بهش گفته باید حتما عمل باز قلب بشه ، میخواستم ازتون خواهش کنم شما هم نظر بدید در این باره که آیا حتما جراحی نیاز هست یا با بالن(فنر) مشکل حل میشه ، فقط نمیدونم داخل سایت امکان این نیست من فایل های CD آنژو رو برای شما ارسال کنم اما عکس هایی که از روی تصاویر آنژو گرفتم و نظر دکتر رو بارگذاری کردم ، ممنون از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به گزارش انژیوگرافی و تصاویر ارسالی، انجام جراحی بای پس عروق قلبی ارجح است
  • تصویر کاربر شجاعی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 773 مشاهده پرسش
    قسمت بالای قلب،سمت چپ به همراه پشت قلب و گاها زیر بغل درد دارم ،ضمنا تو این شرایط خوب نمیتونم نفس بکشم ،انگار ضربان قلبم کنده و احساس اضطراب دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر Reza دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 953 مشاهده پرسش
    سلام. من آسم دارم الان هم معمولا تنگی نفس اومده برام چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ضمن مصرف اسپری های تجویز شده در صورت عدم پاسخ مناسب، به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مراجعه فرمائید
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 670 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من یک سالی هست شبها تنگی نفس دارم حالت خفگی سی تی ریه گرفتم اکو نوار قلب ازمایش وچکاب کامل اسپرومتری دکتر قلب دکتر ریه دکتر گوارش مشگلم بر طرف نمی شه چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب و اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    بنده یه مدت حدودا یک ماه میشه عمیق نفس میکشم احساس میکنم میخوام خفه بشم عمیق نفس میکشم بعضی روزا ها شدید میشه بعضی روزا طبیعی هستش واینکه دکتر عمومی مراجعه کردم فرمودن از استرس هستش ودکتر قلب رفتم گفتن نوار قلبم نرمال هستش ولی متاسفانه همچنان خوب نشدم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    سلام ۳۶ سال سن دارم وزنم نرمال فعالیتم نرمال سردرد داشتم دکتر رفتم فشارم ۱۹ بود دارو دادن . این وضعییت قابل درمان و گذراست یا امکان داره دچار بیماری فشار خون بالا بشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب فعلاً قابل پیش‌بینی نیست و نیاز به بررسی بیشتری از نظر علل ثانویه فشارخون دارید
  • تصویر کاربر N.A دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    من از بچگی قلبم تیر میکشید و دردش جوری بود که نفس که میکشیدم احساس میکردم قلبم داره منفجر میشه....مدتی این درد تیجاد نشد و الان ۱۶ ساله هستم و این درد دوباره ایجاد میشه و شدیدتر هست...یعنی تا حدود چند ثانیه نمیتونم زیاد نفس بکشم حس میکنمبه قلبم فشار میاد... گاه وقتی هم پاهام به شدت یخ میشه...میش لطفا جواب بدین که علتش چی میتونه باشه؟؟ممنون میشم...
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درد شما منشا قلبی ندارد لطفاً از مسکن هایی نظیر ژلوفن استفاده بفرمائید
  • تصویر کاربر شجاعی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 678 مشاهده پرسش
    سلام.برادرم آزمایش داده .
    HDL جوابش ۵۱۴ شده
    آیا خطر ناکه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نتیجه آزمایش اشتباه است
  • تصویر کاربر جرجکان دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 644 مشاهده پرسش
    سلام میخاستم ببینم نوار قلب مامانم مشکلش چیه چون گاهی اوقات تنگی نفس براش پیش میاد البته قرص کارودیلول و لوزارتان هم مصرف میکنه سنش هم ۶۷ ساله با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نوار قلب ارسالی کیفیت مناسبی ندارد لطفاً آن را توسط دستگاه مناسبی تکرار بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.