از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر مینا سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام مامان من ۷۸ ساله است اریتمی دارد و متازیرو ۲۳.۷۵ مصرف میکند و فشار ۱۲ روی ۶ میباشد میخواستم بدونم نرمال هست؟ با سپاس از پاسختون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله طبیعی است
  • تصویر کاربر رسول سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بیمارستان شهید رجایی قلب بهتر است یا بیمارستان مرکز قلب تهران از نظر تخصص و تجربه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای چه بیماری؟
    2. تصویر کاربر رسول سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام بیماری قلب تعویض دریچه میترا ل و دریچه اورت
    3. تصویر کاربر رسول سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      آقای دکتر تنگی دریچه میترال و اورت داریم دکترها میگن باید عمل قلب باز بشود
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      قبلاً در این مورد پاسخ شما داده شده است
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر jay سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 808 مشاهده پرسش
    با سلام احترام دکتر برای درد سینه من carvilol داده بهترم ولی میزان قندم را بالا برده قبلا با مصرف 2.5 میلیگرم گلیبن کلامید قند ناشتام ١٣٠ بود حالا با ٥ میلی گرم ناشتا ١٨٠ تا ٢٠٠ است
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب کارودیلول موجب کاهش مقاومت به انسولین و کنترل بهتر قند خون می‌شود و نه افزایش قند خون
  • تصویر کاربر کیانوش سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 863 مشاهده پرسش
    سلام .من۶۰سالم هست وازحدود۵۰سالگی به بعدفشارم حدوداروی۱۳روی۹هست.آیا مشکلی دارم تیروییدم هم خوبه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمالاً نیاز به مصرف دارو دارید. توصیه می‌کنم که یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر مرشدی سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 944 مشاهده پرسش
    سلام روز بخیر آقای دکتر مرشدی زاده هستم ۱۱ مرداد آنژیو کردم و هر ۳ ماه با آزمایش خدمت شما می رسیدم الان با شرایط حاد کرونا چکنم‌ پلاویکس اسپیرین ۸۰ متورال و نولپازا و والزامیکی صبح و شب میخورم و با توجه به آندوسکوپی و کولوندوسکوپی بعد از ۶ ماه انجام‌دادم رفلکس معده بود که فاموتیدین و کلیدینیوم‌سی شب قبل از غذا و لانزو ۳۰ صبح ناشتا میخورم الان بای خدمت شما برسم یا صبر کنم‌ برا بهتر شده شرایط چه زمانی خدمت برسم فشارم هم خوب است کنترل شده ۱۱بر روی ۷ در همین حدود لطفا اگر بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً داروها را به همین ترتیب ادامه داده و مرداد ماه مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر مسعود سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    سلام استاد گرامی
    من حدود پنج سال است به دلیل نارسایی قلبی (DCM) ثانوی به دیستروفی عضلانی بِکِر تحت درمان هستم. روزی ۴۰ میلی‌گرم فوروزماید، کارودیلول ۶/۲۵ روزی دو عدد، آسپیرین ۸۰ روزی یک عدد، ۳/۷۵ میلی‌گرم لیزینوپریل و ... استفاده می‌کنم. جون به‌تازگی داروی لیزینوپریل ۵ میلی‌گرم کمیاب شده، می‌خواستم بدانم چه دارویی را به‌عنوان جایگزین پیشنهاد می‌فرمایید.
    با سپاس فراوان
    ارادتمندم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از انالاپریل بعنوان جایگزین لیزینوپریل استفاده بفرمایید.
  • تصویر کاربر شقایق سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 661 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید

    حدود چند ماه پیش بادوستانم جرو بحثی داشتم شب خوابیدم صبح از خواب بلند شدم دست چیم همرا با قلبم به شدت درد میکرد جوری که وقتی کمی فشار به قلبم میدادم درد میگرفت یا لیوان رو برمیداشتم فشار برداشتن لیوان رو روی قلبم حس میکردم به دکتر مراجعه نکردم چند روزی ادامه داشت بهتر شد الان بعد چند ماه کمی ناراحتی برام پیش میاد فکم درد میکنه و قفسه سینه ام سنگینی میکنه ۲۶ساله دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درد اول شما اسکلتی عضلانی بوده است و نه قلبی. در مورد این درد نیز نگران نباشید مسئله مهمی نیست
  • تصویر کاربر صالحی سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 573 مشاهده پرسش
    سلام من حدود ۶ماه پیش قرص پرانول ۱۰ رو دکتر برای میگرنم بهم داد،طریقه مصرفشم گفت که هروقت که که درد کرد بخور،من چندجا خوندم که مصرف ناگهانی یا قطع ناگهانی خطرناکه
    من الان چجوری بخورم این قرص رو؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر صالحی سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام من حدود ۶ماه پیش قرص پرانول ۱۰ رو دکتر برای میگرنم بهم داد،طریقه مصرفشم گفت که هروقت که که درد کرد بخور،من چندجا خوندم که مصرف ناگهانی یا قطع ناگهانی خطرناکه
    من الان چجوری بخورم این قرص رو؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت مصرف پروپرانولول برای کاهش حملات و نه درمان حمله حاد میگرن باید آن را بصورت مرتب و طولانی مدت استفاده کنید و نه بصورت مصرف هنگام شروع درد (که در این صورت بی اثر است)
  • تصویر کاربر مهسان سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1294 مشاهده پرسش
    سلام خداقوت من ۲۵ سال سن دارم مشکل هری ریختن قلب در مواقعی که استرسم زیاد است وباعث میشه دست درد و قفسه سینه ام و پشتم درد بگیرد اکو دادم خانم دکتر گفت باید هولترینگ نصب کنید تا دلایل هری ریختن قلبت متوجه بشویم ومن میخواهم عمل بینی انجام بدهم میتونم بیهوش کامل بشم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً قبل از جراحی هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته را انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.