از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر محم شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 674 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من یگ هفته است انژ جواب نداد بالان زدن وگفتن رگ باز شده است بعد از یگ هفته هنوز گاهی قلبم لرزش دارد یا دم صبح نفسم کم میارم از خواب بیدار مشوم استرس خیلی زیاد است تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش انژیوگرافی و آنژیوپلاستی را بفرستید
  • تصویر کاربر م یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 676 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب اقای دکتر درصورتی که عروق روی جمجمه یا عروق پوست سر دچار انسداد شوند چه مشکلاتی پیش خواهد امد؟چگونه میتوان سلامت این عروق را بررسی ؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بعلت همپوشانی عروق در این ناحیه مشکلی ایجاد نخواهد شد
    2. تصویر کاربر م یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      باعرض پوزش باچه روش های تشخیصی چه تهاجمی وچه غیرتهاجمی میتوان این عروق را چه شریان وچه ورید رادید؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۲ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سی تی آنژیوگرافی و سی تی ونوگرافی
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 629 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر مادر پدر من هر دو بیماری قلبی دارند الان ده روزه کرونا گرفتن مادرم سی درصد ریه هاش درگیر شده به نظرتون بدتر میشه یه نه میترسم بره درگیری ریش
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله متأسفانه احتمال پیشرفت وجود دارد ولی در صورتی که حال عمومی ایشان رو به بهبود است جای نگرانی وجود ندارد
    2. تصویر کاربر زهرا شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      حالشون بد نیست فقط شبا نمیتونه بخواب میگه قفسه سینم درد می‌کنه تنگی نفسم نداره
    3. تصویر کاربر زهرا شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بد نیستم فقط شبها نمیتونه بخوابه از خواب بیدار میشه میگه قفسه سینم درد می‌کنه تنگی نفس نداره
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      در صورتی که تحت نظر پزشک هستند جای نگرانی نیست
    5. تصویر کاربر زهرا شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      الان سینه هاشو درد می‌کنه چیکار کنم به نظرتون ببرم پیش دکتر
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بله
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر آترین جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 657 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما:
    خواسته بودید توضیح بیشتری درباره بیماری خودم بدم.من با علایم درد شدید قفسه سینه و تعریق و پایی آمدن ضربان قلب در بیمارستان بستری شدم اما بعد از سه روز با بهبود علایم دستور ترخیص من صادر شد که درست یک ساعت قبل از ترخیص سکته قلبی کردم که به علت نبودن دستگاه آنژیو گرافی به شهرستان رشت ارجاع داده شدم در آنجا گفتن که یکی از رگهای قلب من بسته شده و تحت
    عمل قرار گرفتم و یک استند سمت چپ قلب گذاشتم
    بعد از ترخیص از بیمارستان حالم خوب بود و چون به پزشکی که مرا عمل کرده بود دسترسی نداشتم به پزشکی در شهرستان خودم مراجعه کردم
    ایشان قرص نیتروکانتین رو قطع کردن به جای قرص دیلتیازیم نیز قرص متورال تجویز کردن تا شش ماه حالم خوب بود اما درست در یک سالگی عمل آنژیو گرافی با همون علایم(درد قفسه سینه -تعریق زیاد-افت ضربان) از خواب بیدار شده و راهی بیمارستان شدم که بعد از
    تزریق نیتروگلیسیرین دوباره بهبود پیدا کردم . جالب اینجا بود که تمام آزمایشات اعم از خون و اکو و نوار قلب نرمال بود و دکتر مجبور شد دستور سی تی آنژیو بده که اون هم نرمال از آب درومد (به گفته پزشک معالجم)
    بنابر این ایشان به اسپاسم قلبی شک بردن و گفتن مشکل تو اسپاسم قلبی است
    من مدارکی که خواسته بودید رو براتون می فرستم
    بسیار ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات احتمال اسپاسم مطرح است. در صورتی که در نوار قلب حین درد سینه شما بالا رفتن قطعه ST وجود داشته باشد این مسئله اثبات می شود و در این صورت از ادیلتیازم و نیتروکانتین استفاده بفرمایید و در غیر اینصورت از پنتوپرازول استفاده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      در گزارش سی تی آنژیوگرافی اثری از استنت گزارش نشده است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ناری شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 727 مشاهده پرسش
    سلام روزانه نصف قرص تریامترن اچ(۲۵)مصرف میکنم وهمیشه فشار خونم ۱۰ روی ۸ یا ۱۰/۵ روی۸/۴است وداءم سر گیجه دارم ایا این قرص را ادامه بدهم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که از این دارو برای کنترل فشار خون استفاده می کنید خیر
    2. تصویر کاربر ناری شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      باسلام برای کنترل فشار خون استفاده میکنم
      جنابعالی چه قرصی تجویز میکنید با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      نیازی به مصرف دارو ندارید فعلا فقط از رژیم غذایی کم نمک استفاده بفرمایید و ورزش کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر Afshar جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 780 مشاهده پرسش
    من ۲۲سالمه afدارم به نظر شما ابلیشن برای من بی خطر هست بعد از ابلیشن میشه به ورزش حرفه ای رو اورد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب AF ablation عمل نسبتاً کم ریسکی است ولی احتمال عود نسبتاً زیاد است بویژه در روش RF ablation
  • تصویر کاربر ناصر جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب من ۲۵ سالمه سردرد سرگیجه دارم فشارخونم ۱۶ /۱۷ است لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به انجام آزمایش های اولیه فشارخون و هولتر فشارخون ۲۴ ساعته و ویزیت توسط یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق دارید
  • تصویر کاربر حسن جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    عرض سلام وادب خدمت شما
    پسری ۱۲ساله دارم که قبل ازبیماری کرونا درمدرسه فعال وپویا بوده واوقات فراغت منظم هفته ایی دو جلسه سالن فوتسال میرفته وکلاس های دیگر الان بیش ازیکساله که درمنزل هستند ودرس رو سیستمی میخونند وبازیهای تبلتی انجام میدن ،الان حدود چند ماهی است که ضربان قلبش بین ۱۲۰ تا ۱۲۵ هم میباشد نمیدانم بصورت نرمال چه تعدادی بایستی باشه آیا این شرایط خطرناکه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب این تعداد ضربان (در صورت صحت اندازه گیری) غیر طبیعی است و نیاز به ویزیت توسط یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب اطفال دارند
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1764 مشاهده پرسش
    سلام پدرم انژبوگرافی کردن یک هفته پیش دو سه روز بعد فشارش رفت بالا اما باز اومد پایین . طی همون یک هفته . درد در پا داشتن اختلال در راه رفتن و توان بلند شدن از رو دستشویی رو نداشتن. تپش قلب در صبح و درد در قلب موقع خوابیدن... یک هفته بعد فاصله زمانی بین کما و انزیو یک هفته بوده پدرم سکته قلبی میکنه و به کما میره ۴ روز بعد بهوش میادفقط حرف نمیزدن امامیدیدن میشناختن وحرکت دست وپاداشتن در روز۵ ام به ایشان اب میوه دادن باسوند معده که با برگشت اب میوه به گلوی ایشان راه تنفس را مسدودو تا ساکشن ایشان دوباره به حالت کما رفته ایا بخاطر عدم مراقبت این اتفاق میتونه تو بیمارستان افتاده باشه ؟؟اصلا ربطی میتونه ب انژیو داشته باشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به این سناریو پیچیده متاسفانه بدون ویزیت بالینی بیمار و رویت مستندات بیمارستانی از جمله سی دی آنژیوگرافی نمی توانم اظهار نظر کنم
    2. تصویر کاربر مهدی جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      در مورد اینکه به کما رفتن طبق نظر دکترشون ادعا دارند که ربطی به انژیوگرافی نداره زمانی که هنوز درد داشتند دکتری دیگ که رفته بودند طبق نظر پزشک دوم انژیو باید دوباره انجام میشده
      وقتی پدر حمله قلبی بهش صورت میگیره و در بخش قلب تحت مراقبت بودند تا چند ساعتی اما بعد ازون اتفاقی میافته ک به کما میره طبق دکتر سوم ک تو بیمارستانه میگن به خاطر احتمال لخته در داخل قلب بوده و برای همین ب کما رفته . ضمن اینک دکتر بیماری های زمینه ای که پدر داشته اند پدرم شش ماه پیش کرونا داشتند و سابقه اغما در اون زمان رو داشتند و ۸۰ درصد ریه ها از کار افتاده بود . قند خون بالا داشتند که با انسولین کنترل میشد و فشار خون بالا که بعد از عمل با دارو همچنان ۱۵ یا ۱۴ رو ۱۰ میبود ‌. کلیه ها دیالیز شد اما بعد ازون کلیه ها باز هم کارکرد خوبی نداست.سرطان پروستات پدرم داشتن ک عمل کردن فایده ای نداشت براشون و مشکلات زخم معده که نزدیک ب مرز سرطان و .. بود


      سوال من اینه با این تفاسیری ک هر پزشکی ب ما چیزی گفتن امکانی هست حتا ی درصد مربوط ب انژیو باشه؟ اصلا نباید انژیو میشد؟ یا بخاطر بیماری های زمینه ای هست سن پدرم ۷۰ وزن ۹۰ کیلو
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی ایشان را بفرستید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 684 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر بنده ۲۹ سال سن دارم 3 ماه پیش به علت پری کاردیت در بیمارستان طرفه دو روز بستری شدم دکتر برای من قرص اسویکس تجویز کردن که مجدد رفتم دکتر و اکو گرفتن گفتن مشکلت حل شده ولی ضربان قلب من شب ها هنگام خواب تا ۴۸ هم میاد این علتش چیست و من ورزش نمیکنم
    ممنون میشم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب کاهش ضربان قلب در خواب طبیعی است. لطفاً بفرمائید که تعداد ضربان قلب در خواب را چگونه اندازه گیری کرده اید؟
    2. تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      اقای دکتر با دستگاه اکسیمتری
      ممکن هست برای قرص اسویکس باشه؟
      زمانی که ضربان قلبم میاد پایین گویا نفسم داخل سینم حبس میشه انگار یادم میره نفس بکشم،و با کوچک ترین حرکت بدنی ضربان قلبم به یکبار بالا میره گاهی تا ۸۹ الی۹۰ هم میره و مجدد یهو میاد پایین
      ممنونم از شما
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیر به علت مصرف اسویکس نیست. لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      ولی اصولاً اسویکس در درمان پریکاردیت جایگاهی ندارد
    5. تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      خیلی ممنونم از شما باورم نمیشد که به این سرعت جواب بدهید واقعا ممنونم
      اقای دکتر ایا شما هولتر نوار قلب را انجام میدهید؟
      میتونم زیر نظر شما باشم و به مطب مراجعه کنم؟
      بی نهایت سپاس گذارم
    6. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      بله هولتر نوار قلب را می‌توانید در اکثر مراکز درمانی و کلینیک‌های قلب از جمله کلینیک فوق تخصصی نیکان انجام دهید
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.