از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر Meysam چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام دکتر طبق تجویزتون صبح 1دونه بیزو پرونول 2ونیم و عصر هم یه دونه بیزوپرولول 2ونیم مصرف میکنم امروز یکم شیشه پاک کردم ضربان قلبم اومد رو 51و حس نفس تنگی بهم دست داد رگ اضاف سن 22،بنظرتون علتش استرسی هست یا واقعا ضربان 51تاثیر گذارهست روی تنفس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ضربان قلب تا این حد با مصرف بیزوپرولول قابل انتظار و قابل قبول است و تنگی نفس شما ناشی از مصرف دارو نیست
  • تصویر کاربر یگانه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر ببخشید من تابستون یه مدت شکمم یا نمیدونم معدم دچار درد میشد و بعدش حالت تهوع میگرفتم و بالا میاوردم چندین بار این اتفاق افتاد که خود به خود خودش خوب شد جدیدا تپش قلب داشتم و ضربانم ۱۰۶ و ۱۳۴ شده بود که با خوردن قرص تپش قلب بهتر شدم اما موقعی که عصبی میشم و استرس دارم دوباره تپش قلب میگیرم جوری که خودم کاملا میتونم حسش کنم حتی میتونم نبض انگشتانم رو هم حس کنم . و هر از گاهی شونه سمت چپم میسوزه و سه چهار روز حس میکردم که اینگار در معدم پر از شن و سنگ ریزس و اینگار سنگین بود و اذیتم میکرد اطرافیان گفتند معده عصبیه و خودش خوب شد . اما الان پایین قفسه سینم نگاه میکنم میبینم که تکون میخوره و اینگار نبض داشته باشه و بلرزه میخواستم بدونم مشکل از قلبه ؟ و من ۱۴ سالمه و یکی دو روزه حس میکنم که سرم میخواد گیج بره و چشمانم سیاهی بره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر مشکل قلبی ندارید
  • تصویر کاربر یگانه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 352 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر ببخشید من تابستون یه مدت شکمم یا نمیدونم معدم دچار درد میشد و بعدش حالت تهوع میگرفتم و بالا میاوردم چندین بار این اتفاق افتاد که خود به خود خودش خوب شد جدیدا تپش قلب داشتم و ضربانم ۱۰۶ و ۱۳۴ شده بود که با خوردن قرص تپش قلب بهتر شدم اما موقعی که عصبی میشم و استرس دارم دوباره تپش قلب میگیرم جوری که خودم کاملا میتونم حسش کنم حتی میتونم نبض انگشتانم رو هم حس کنم . و هر از گاهی شونه سمت چپم میسوزه و سه چهار روز حس میکردم که اینگار در معدم پر از شن و سنگ ریزس و اینگار سنگین بود و اذیتم میکرد اطرافیان گفتند معده عصبیه و خودش خوب شد . اما الان پایین قفسه سینم نگاه میکنم میبینم که تکون میخوره و اینگار نبض داشته باشه و بلرزه میخواستم بدونم مشکل از قلبه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر اگر فرد لاغری هستید احساس ضربان در شکم یک پدیده طبیعی است. از پروپرانولول ۱۰ میلی گرم روزانه دو بار استفاده کنید
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام خدا قوت
    اقای دکتر قبلا از شما درباره یک دکتر خوب توکرمان سوال کردم شما دکتر فتحی معرفی کردید بابام برای ویزیت بریدم گفت باید انژیوبشه ضمنا خیلی تعریف شما کردگفتن شما استادشون هستید وتاکید داشتند حتما جواب انژیو براتون فرستادم داروهای تجویزی ایشان کلاتور روزی یک عدد یک روز درمیان اسپرین کنکور نصف صبح ونصف شب لوزارتان یکی صبح ویکی شب استالین هم هرصبح سرترالین هم یکی شب انژیو براتون می فرستم نظرتون خیلی مهمه چون اقای دکتر گفتن درضمن قبلا پلاوکیس می خوردن اقای دکتر گفتن به جاش کلاتور بخورندباتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیازی به پلاویکس نیست و مصرف داروهای فوق الذکر کافی است
    2. تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      تشکر فراوان فقط درباره جواب انژیو توضیح کامل می دهید بازهم ممنون از شما
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      گرفتگی وجود ندارد و برعکس عروق دچار گشادی شده اند که در حقیقت مکانیزم و ماهیت بیماری همان است و تفاوت چندانی ندارند و درمان نیز یکی است. این گشادی منجر به کاهش سرعت جریان خون در رگ می‌شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 498 مشاهده پرسش
    سلام
    چند وقتی هست ضربان قلب مادرم نامنظم شده و دکتر این دارو رو تجویز کردن،برای این مورد مشکلی نداره استفاده کنند؟چون وارفارین و آسپرین پرانول هم استفاده میکنند.وقتی به دکتر مراجعه کردیم فشار مادرم بین ۱۰تا ۱۵بود،الان روزی نصفی کاپتوپریل هم استفاده میکنه و فشارش بین۹ تا ۱۲ هست که بعضی اوقات احساس سر گیجه داره مشکلی نیست از این قرص استفاده کنه؟
    تا کی باید مصرف کنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً نام دارو و آریتمی را بفرمایید
  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    با سلام ۵ سال پیش سکته و دوتا استنت گرفتم یکسال پیش به دلیل تپش قلب نامنظم و ضربان بالا دکتر کنکور کور ۲.۵ تجویز کردن حالا بی دلیل اکثر مواقع ریه هام‌ از جلو درد داره کمی تنگ نفس میشم و خلط داره ریه هام دکتر رفتم انتی بیوتیک دادن ولی چند روز خوردم بهتر شد ولی درمان نشد قرص قطع میشه عوارض برمیگرده ایا از کنکور میتونه باشه واگر میتونه قرص دیگری میشه جایگزین کرد ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر با توجه به توضیحات شما این مسئله ناشی از بیماری مزمن ریوی (احتمالاً ناشی از مصرف دخانیات) است
  • تصویر کاربر Nikw چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 719 مشاهده پرسش
    سلام اقای دمتر پدر من طبق اکو که گرفتن ازش تنگی دریچه قلب رو تشخیص دادن
    اما چون سنشون بالاس گفتن نمیشه عمل کرد اقای دکتر بنظرتون چیکار باید بکنیم چون با دارو هم رفع نشده ایا واقعا خطرناکه عمل؟ پدرم 80 سالشه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر فاطه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    سلام من ۳۱ سال دارم سال پیش دست چپم با بین دو کتفم خیلی درد میکرد رفتم دکترمتخصص ام ارای گرفتم دارو بهم پروپرانول ۴۰ با قرص اسنترا ۵۰ داد ولی چند وقته خیلی پشت کمرم با دست چپم درد میکنه و نفسم تنگ میشه انگار رگای پشت کمرم همش گرفته و سر گیجه میگیرم و حالت تهوع ایا قلبم مشکل دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفا جهت ویزیت و گرفتن نوار قلب و اکوکاردیوگرافی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام ببخشیدآقای دکتر من چند سال هست اصلا خواب درست ندارم بابت تنگی نفسم و خیلی سرفه میزنم بینی هام هم کیپ میشه چکار کنم خوب بشم پیش متخصص هم رفتم گفت مشکل ریه ندارم یه شربت و قرص بهم داد استفاده کردم خوب نشدم ولی به سختی نفس میکشم خیلی اذیت میشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به ویزیت حضوری توسط همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و گوش و حلق و بینی دارید احتمال ریفلاکس مری مطرح است
  • تصویر کاربر حمید سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 752 مشاهده پرسش
    سلام آقای وقت بخیر آقای دکتر بنده یک سال نیم پیش اسنت برام گذاشتن بعلت گرفتگی عروق قرصهای مصرفی کلونازپام ۱ الپرازم نیم اتروستادین ۲۰ لوزارتان ۲۵نصف اسپیرین ۸۰ متورال دو ماه مصرف کردم بعدش دکتر کنکور دونیم بهم دادن
    الان یک سال هستش کنکور مصرف می‌کنم تا کی باید کنکور مصرف کنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که افت عملکرد سیستولی و رک مسدود دیگری هم ندارید میتوانید بتدریج کانکور را قطع کنید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.