از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر سیدموسوی جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید موسوی هستم برای سی تی آنژیو ازبیمارستان شهید رجایی خواستم وقت بگیرم گفت اول اسفند تازه زنگ بزن تا نوبت بهت بدم گفتم اگر اورژانسی باشه چی گفت باید داخل دفترچه دکترنوشته باشه، خواستم ببینم الان چیکار کنم داروها را بازم ادامه بدم ،تپش قلبم وتنگی نفس بازم ادامه داره اگرلازمه بیام خدمت خودتون اگرچه ازراه دور می یام تاداخل دفترچه بنویسید اورژانسی . ممنون وسپاسگذارم .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت تمایل تشریف بیاورید تا اورژانسی بودن را اضافه کنم
  • تصویر کاربر فاطمه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من ۴۳ سالمه وفشار خونم منیمم بیشتر روی ۱۲ و۱۳ هستش واون یکی ۱۵ یا ۱۴ بیشتر مواقعه پشت سرم در د میکنه درحدی که فکر میکنم اان رگای پشت سرم پاره میشه بنطر شما پیشه چه دکتری برم هرجا میرم میگن طبیعیه من وزنم ۷۰وقتی سردرد میاد سراغم وحشتناکه دستگاه فشارم ندارم توخونه چکار کنم بنظر شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب میزان فشار خون اشاره شده طبیعی نیست. لطفاً به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و یا نفرولوژیست مراجعه فرمائید
    2. تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام اقای دکتر ممنون از راهنمایتون من امروز درد شدید داشتم فشارم‌ امروز ۱۴ رو ۱۲ بود از درد داشتم میمردم قبلا دکتر قلب رفتم میگن ایرادی نداری یبارم گفتن رگای قلبت تنگه ولی هیچکدو م دارو بهم ندادن الانم قرص گاپتوپریل‌۵۰ نصفش میخورم وقتی خیلی درد دارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر شمیم پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر من ۲۶ سالمه در نوجوانی احساس در مواقع استرس تپش قلب بالا داشتم از اوایل سال ۹۹ احساس تنگی نفس داشتم ک ب متخصص ریه و قلب مراجعه کردم گفتن مشکلی نیست و فقط افتادگی دارید ک در نیمی از خانوم ها شایع هست مشکلم برطرف شد تا آذر ۹۹ دوبار بر اثر فشار عصبی فشارم ۱۵ و یکبار هم ۱۷ بود
    الان چند روزی هست احساس تنگی نفس دارم و احساس سنگینی بر روی قفسه سینه احساس میکنم قلبم میخواد بایستد وکتد میشود و یهو از ترس ایت قلب ضربانم بالا میرود مانند زمانی ک فشارم بالا بودولی ب متخصص قلب مراجعه کردم گفتند و اکو انجام دادم گفتند همه چیز نرمال است و فقط همان افتادگی را داری و قرص تپش قلب ب من دادن روزانه ی عدد مصرف کنم خواستم مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت عدم بهبود با داروی تجویز شده یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر آرمان پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید من 33 سالمه و مدت تقریبا 5 ساله که احساس آننرمال بودن ضربان قلبم رو احساس میکنم البته تعدادش خیلی کم بوده تا اینکه جدیدا مواقعی که خیلی ناراحت و یا مظطرب میشم این خارج شدن از ریتم رو به همراه تنگی نفس حس میکنم ...من 3 ساله پیش یه اتفاق خیلی ناراحت کننده برام افتاد و از اون زمان این ماجرا برام خیلی پررنگتر شده خواستم ببینم باید چه اقدامی انجام بدم و آیا ممکنه خطرناک باشه برام ؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید با سپاس فراوان از شما .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر شراره پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشی اقای دکتر من الان یکماه هست دست چپم درد میکنه از کتفم درد میگیره تا انگشت دستم یک هفته درد دارم یک هفته ندارم هشت ماه پیش رفتم دکتر اکو ونوار قلب ازمایش انجام دادم خوب بود الان میشه بهم بگید دستم مربوط به قلب هست یانه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید.ببخشید من عمل ابلیشن انجام دادم وقلبم از همه لحاظ سالم هست آیا من جزو بیماران قلبی محسوب میشوم.باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام .من ۱۸سالمه وقتی شبا می‌خوابم احساس میکنم قلبم خیلی تند میزنم یا کار نمیکنه نا منظم میزنه الان حدود یک ماه روز دوتا پرپرانول ۱۰میحورم الان بهترم ولی می‌خوام ترک کنم الان دو روزع یکی میخورم الان چگونه این قرص ترک کنم ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ابتدا روزانه دو نصف قرص مصرف کرده و پس از یک تا دو هفته دارو را قطع کنید
  • تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام خوبین دکتر چند وقت دردی از سینه شروع میشه ازکلو فک تا گتف میره بعد هم گف دست چپ پایین انگشت شصت بد جوری درد می کنه آیا احتمال حمل قلبی ممنون میشم جواب بدین من ایران نیستم این شماره واتساپ من واین هم میلم Mr. azadi0919@gmail.com لطفا منو راهنمایی کنید.ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله احتمال مشکل قلبی مطرح است لطفاً در اسرع وقت به یکی از متخصصان بیماری‌های قلب و عروق مراجعه فرمایید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید.
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علب پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر امروز میخواستم فشار خونم را بگیرم دستگاه که به دستم فشار وارد میکرد دیدم پنج وشش قسمت از رگهای دستم به اندازه نوک کبریت باد کرد وقتی دستگاه را باز کردم ناپدید شدند دوباره بستم ظاهر شدند علت چی میتواند باشد چهل ساله هستم فشارم 11بود
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ورید های دست هستند و مسئله غیر طبیعی نیست
  • تصویر کاربر ملاک پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتردخترم یه سوراخ بین دهلیزی وبطنی ۳mmداره ویک رگ اضافی الان ۴۷روزشه خیلی بی قراره سینمونمیگیره زورمیزنه کبودمیشه توروخداکمکم کن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مدارک و اکوکاردیوگرافی کودک شما را دیدم نیاز به کاتتریسم قلبی و بستن سوراخ های مورد اشاره دارد
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.