از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر محبوبه یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    سلام من خانمی هستم 33 ساله یک یک هفته ای هست که احساس درد درناحیه کتف و گاهی در گردن وزیر بغل دارم اگر میشه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً با یکی از همکاران محترم طب فیزیکی مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر م دوشنبه ۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    باسلام جناب اقای دکتر به نضر شما برای بررسی فانکشنال قلب درابتدا تست ورزش یا تست ورزش قلبی ریوی یا استرس اکو کدام یک موثر است؟برای فردی که درد سینه وتنگی نفس دارد ممنون میشوم پاسخ حقیررو بدید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به شرط اینکه از نظر فیزیکی محدودیتی برای دویدن وجود نداشته باشد در ابتدا تست ورزش به تنهایی کافی است
    2. تصویر کاربر م دوشنبه ۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      چه پزشکانی میتوانند تست ورزش تجویزکنند؟ایا پزشک عمومی میتواند؟باتشکر
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۶ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      تمام پزشکان می توانند درخواست تست ورزش کنند از جمله پزشکان عمومی
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    با سلام ووقت بخیر خدمت اقا دکتر بنده دفترچه درمان روستایی دارم وزیر نظر کمیته امداد هستم خواستم ببینم اگر به انژوگرافی نیاز داشتم هزینه چقدر است. مرسی خدا قوت
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب توصیه می کنم که جهت صرفه جویی در هزینه ها انژیوگرافی را حتما در مراکز درمانی دولتی انجام دهید که هزینه بسیار ناچیزی دارد و برای استعلام هزینه میتوانید با یکی از این مراکز تماس بگیرید
  • تصویر کاربر داود یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 544 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام خدمت پزشک گرامی
    همسر من در تاریخ 99/8/14 در حالی که در هفته 30 بارداری و بدون هیچ سابقه فشار خونی بودند با درد زیاد در ناحیه بالای شکم بلافاصله به بیمارستان مراجعه کردند و پس از اندازه گیری فشار 19/14 تشخیص اکلامپسی شدید داده شد. متاسفانه دو نوبت تشنج کردند که برای انجام عمل جراحی به بیمارستان دولتی انتقال دادند فشار در اتاق عمل 26/18 بود پس از عمل و خروج جنین که متاسفاه حدود 6 ساعت قبل فوت شده بود به ICU منتقل شدند و به علت ATN کلیه و تشخیص سندروم HELLP 10 جلسه تحت دیالیز قرار گرفتند و در طول بستری فشار های 15 تا 18 داشتند که لابتالول و TNG به صورت دریپ تزریق میشد. پس از 17 روز با کراتینین 2/7 مرخص شدند. در حاضر مقدار اوره و کراتینین در رنج نرمال بوده و قرص آملودیپین شب ها و بیزوفار 2/5 روزها جهت نترل فشار مصرف میکنند. فشار ماکزیمم تقریبا در رنج 11 تا 12 بوده اما فشار مینیمم تقریبا 8 تا 10 می باشد. به نظر شما مصرف این داروها جهت کنترل فشار چقدر نیاز به زمان دارد؟ برای کاهش فشار مینیمم چه باید کرد؟ ضمنا اکوی قلب انجام شده برون ده قلبی 55% و ضخامت دیواره قلب 0.9 اعلام شده... ممنون میشم راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت کافی بودن داروها تا الان اثر آنها مشخص شده بود توصیه می‌کنم که جهت بررسی میزان تاثیر دارو و نیاز به تغییر دارویی احتمالی یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید
    2. تصویر کاربر داود شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      چگونه باید هولتر فشار خون 24 ساعته را انجام دهم؟ با مراجعه به مطب جنابعالی قابل انجام می باشد؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      انجام هولتر در بسیاری از کلینیک های قلب و عروق و مراکز درمانی از جمله کلینیک بنده قابل انجام است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ۴۰ سالمه من قبلا بخاطره تپش قلب روزی دو تا قرص پرانول ۲۰مصرف میگردم چند سالی هست وضربان قلبم ۸۰تا ۹۰ بود تا یک شب حالم بد شد رفتم دکتر نوار قلب گرفت گفت استرس داری ولی بعداز اون شب ضربان قلبم کم شد رسید به ۶۰ تا۵۰ منم ترسیدم قرص رو همون ۲۰ مصرف کنم کردمش روزی دوتا ۱۰ بازم ضربانم همون بود حتی تا ۴۷ هم میرسه منم حدود دو هفته کمش کردم وقطع کردم ضزبانم به ۵۵تا ۶۵ در حالت استراحت رسید چند روز خوب بود ولی دوچار تپش قلب و درد قفسه سینه شدم دوباره شروع کردم به خوردن قرص ۱۰ روزی یک عدد نمیدونم باید چیکار کنم برای همین مورد بیمارستان رفتم ۲۴ ساعت تحت نظر متخصص قلب بودم آزمایش خون،ایکو و تست ورزش دادم که گفت همه چی نرماله دیگه قرص نیخوادبخوری دوباره بعد از یک هفته تپش قلبم شروع شده واز این طرفم هم ضربان قلبم کند شده باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً پروپرانولول را بمدت ۴۸ ساعت قطع کنید و ضربان قلب خود را بعد از ۴۸ ساعت اندازه‌گیری کرده و اطلاع دهید
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید من خوانومی ۲۸ ساله هستم الان چند روزی هست که توی خونه فشار خودمو میگیرم فشارم روی ۱۲یا۱۳ ومینیمم روی ۸ یا۹ هستش چون میگن مینیمم باید روی ۵یا ۶ باید باشه یه زره هم سر گیجه دارم میخواستم ببینم دلیلش چیه چند روز پیش من یه زره عصبی شدم مرسی از لطفتون ممنون میشم جواب بدین.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته و آزمایش های اولیه فشارخون را انجام دهید
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    سلام فوتبالیستم نوارقلب گرفتم منظم نبوددکترگفت تنگی دریچه هست با این وضعیت میتونم فوتبال بازی کنم؟؟؟وعلت گرفتگی عضلات ودرمانش رابدانم..‌ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصاویر نوار قلب و گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر عباسی جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1581 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ارادت
    بنده ۷۸ سال سن دارم. ۴ ماه است عمل هیپ انجام دادم وبعد از آن قرص آسپرین ۸۰ را از ترس آمبولی خودسرانه ادامه دادم،( در صورتی که باید ۴۰ روز مصرف میکردم) .حال میخواهم قرص آسپرین را قطع کنم، آیا قطع این قرص بعد ۴ ماه برای بنده خطر و عارضه ای را در پی خواهد داشت ؟خون لخته یا سفت نخواهد شد؟
    از راهنمایی شما متشکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در حال حاضر از جهت جلوگیری از ایجاد لخته بعد از جراحی هیپ نیازی به مصرف آسپرین ندارید ولی با توجه به سن شما توصیه میکنم که قبل از قطع آسپرین ابتدا آزمایش های کلسترول، LDL, HDL و قند خون را انجام دهید تا براساس نتیجه آزمایش ها و همچنین سایر پارامترهای بالینی ریسک حوادث قلبی عروقی سنجیده شده و در صورت نیاز مصرف آسپرین ادامه یابد.
  • تصویر کاربر A جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر گاهی وقتا فشارم بالا میره ولی یک بار که فشارم ۱۴ بودبعد از زدن امپول فشارم پایین اومد بعد از ۲.۳ساعت چشم چپم شروع کرد به بسته شدن که تا صبح کاملا بسته شد ولی صبح دیگه مشکلی نداشتم بعد دوشب دوباره همین اتفاق افتاد به نظرتون علتش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً با یکی از همکاران محترم نورولوژیست مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر الهه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 523 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر مادرم براساس عکس هسته ای که قبلا براتون ارسال کردم گفتید نیاز به انژیو دارن اگه بیان تهران شما انژیو انجام میدید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.