از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 649 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر قرص فلوکسیتن 10 رو مصرف کردم چند هفته ای است قطع کردم در رویم تاثیرات روحی بدی داشته چیکار کنم؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً با یکی از همکاران محترم روانپزشک مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 502 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر .دکتر ،من و برادرم و خواهرم چند سالی میشه که زمستان ها تنگی نفس میگیریم به طوری که نمیتونیم نفس عمیق و خمیازه بکشیم بعد شب ها موقع خواب بیشتر میشه ولی صبح ها که از خواب بلند میشیم قشنگ و راحت نفس میکشیم ینی صبح ها خوبیم مدت این مشکل هم ۳ هفته بیشتر نمیشه ولی خب میاد میره ینی تو زمستون ۲ بار اینجوری میشم لطفا راهنماییمون کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال حساسیت فصلی مطرح است لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    باسلام لطفا نتیجه اکو قلب ارسال شده را تفسیر فرمایید ضمنا نوار قلب سالم میباشد باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نارسایی خفیف دریچه میترال و تری کوسپید با فشار شریان ریوی نرمال گزارش شده است
  • تصویر کاربر پارسا جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    چی است
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را بطور کامل و دقیق مطرح بفرمائید
  • تصویر کاربر حسن جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 668 مشاهده پرسش
    با سلام.اقای دکتر شما دکتر حق جو رو معرفی کرده بودین.متاسفانه نه از طریق تماس تلفنی ونه از طریق اینترنت نمیشه وقت گرفت.ببخشید میشه مارو راهنمایی کنید که چطوری وقت بگیریم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بصورت حضوری به بیمارستان شهید رجایی مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر Soode جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسری دارم ۵ سال و ۱۰ ماهه که هراز چندگاهی از تیرکشیدن یا نیشگون گرفتن قلبش میگه . قبل از کرونا از درد دراین ناحیه گفت بعد معاینه متخصص کودکان و آزمایش تشخیص ریفلاکس دادن و یه قرص که مصرف کرد . در اون مدت مصرف نه از شکم درد و نه از قلب شکایت کرد ولی بعدها دوباره خصوصا شکم درد رو هرروز میگه اما از قلب جدیدا میشنوم که میگه تیر میکشه . میسوزه و یا نیشگونش میگیرن به شدت نگرانم و از ترس کرونا از پزشک بردن و آزمایشم واهمه دارم البته بگم شب ها به محض خواب رفتن تعریق داره البته الان نه به اون شدت . به شدت حرکت داره طوریکه موقع غذاخوردنم پشتک میزنه و اینکه میوه نمیخوره جز موز و صبحانه دیر میخوره اونم بیشتر شکلات صبحانه که میدونم مضره ، غذا بیشتر برنجو خورشت میل داره . کلا قدش خوبه رو به بلنده ووزنش میگن خوبه ولی لاغره و سختدهنشو واسه غذابازمیکنه به طوریکه گوشت و مرغ اگه تیکه باشن نمیخوره من پوره شده زیر برنج قایمش میکنم ! اینم بگم‌استرسشم زیاده چون دایما چیزهایی رو بهش اصرارداره و براش یا خوب نیست یا نمیشه دایما انجام داد و میخواد به خواسته های نامعقولش برسه . کلا میخواستم یه مشورت بدین با این اوصاف وضعیتش در چه حدی هست به نظرتون تواین کرونا به ریسکش میارزه ببرم دکتر و خطر بیشتری رو متوجهش کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب داروی معده را مجددا شروع بفرمایید. حجم اظطراب شما غیر طبیعی است و مراجعه به پزشک در حال حاضر از نظر ریسک ابتلاء به کرونا فعلا زیاد نیست
  • تصویر کاربر کریمی جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 513 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر اقای دکتر خواهر من چند ماهی هست سردرد داره سه روز پیش سردرد شدید داشت به بیمارستان مراجعه گرد فشارش ۱۸ روی ۱۰ بود بیمارستان دولتی سی سی یو بستریش کردن الان سه روزه فشارش و صربان قلبش مدام نوسان داره خیلی بالا میره خیلی پایین میاد و همچنان سر درد داره
    فقط بهش دارو میدن هنوز اکو قلب هم نگرفتند فقط نوار قلب ،اقای دکتر ایا وضعیتش خطرناک نیست؟ چیکار کنیم؟ به بیمارستان خصوصی ببریمش?
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه با اطلاعات ارائه شده نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد نیاز به بررسی جهت علت سردرد (مستقل از فشار خون) دارند و انجام اکوکاردیوگرافی نیز بخشی از پروسه بررسی فشارخون ایشان است و نقش تعیین کننده‌ای در تصمیم گیری ندارد. در مورد انتقال به مراکز خصوصی نیز تصمیم گیری با شما است و من نمی توانم توصیه ای بکنم
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    باسلام
    بنده سه سال پیش رگ اصلی رو انژیودلاستی کردم اخیرا فشارم بین 13تا14و14.5درنوسانه پیش پزشک محترم قلب رفتم ایشون کونکور 2.5روزی دوعدر البته ایرانیش را تحویز کردن به اصافه اینکه تست استرس اکو بادارو وهولتر فشارخون معرفی کردن .حالا سوالم از شمابزگوار اینه اولا نمیشد بدون تست استرس اکو داروی بهتری تجویز میکردن ثانیا این تست که توام با تزریق دارو میباشد واسه من که انژیوپلاستی کردم ضرر نداره
    باتسکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب درخواست استرس اکو برای بررسی وضعیت عروق قلبی شما است و ارتباطی با تجویز داروهای فشارخون شما ندارد. برای اطلاع از وضعیت فشارخون انجام هولتر فشار خون کافی است. انجام استرس اکو با تزریق هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد
    2. تصویر کاربر سعید جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      باسپاس فراوان از شما
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      خواهش میکنم امیدوارم که مفید بوده باشد.
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ابراهیم جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببخشید من چند وقتیه ک پاهام درد می‌کنه و ب دکتر مراجعه کردم گفتن ک واریس پوستی خیلی خفیف دارم باید چیکار کنم چه اقداماتی انجام بدم ک بیشتر نشه آیا پیاده روی تشدیدش می‌کنه جوراب واریس مناسب است وچطور باید از جوراب واریس استفاده کرد باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از نظر سایر علل دیگر ایجاد درد پا نیز بررسی شوید. از جوراب واریس استفاده بفرمایید و از ایستادن زیاد اجتناب کنید
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      جوراب را در مدت بیداری استفاده بفرمایید و در زمان خواب درآورید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر میثم جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    پدرم چند ساعت بعداز استنت گذاری در ای سی یو دچار درد قفسه سینه شده ایا نرمال است؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که تغییر نوار قلب نداشته باشند و درد خیلی شدید نباشد معمولا مشکل مهمی نیست.
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.