از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر کسرا دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر۱ماه پیش ابلیشن انجام دادم‌.بعداز۳روز سوزشی تو قفسه سینم دارم۰اکو کردم دکتر میگه قلبت خوبه.ولی سوزش وسط قفسه سینم دارم.باد گلو زیاد .اقای دکتر میشه از قلبم باشه.بعداز خوردن غذا شروع میشه.لطف کنین به سوالم جواب بدین مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح قبل از صبحانه استفاده بفرمائید احتمالاً مبتلا به ریفلاکس مری هستید
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سلام من پسری ۱۳ساله دارم دچار تنگی نفس میشه معمولا شب ها وقتی که میخواد بخوابه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به ویزیت توسط یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای اطفال یا قلب اطفال دارند
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    نفس تنگی نچندان دارم معمولا در اواخر شب؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه اطلاعات ارائه شده برای پاسخگویی دقیق کافی نیست
  • تصویر کاربر فرزاد دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقای دکتر من به علت فشار خون بالا دکتر به من لوزار۲۵ صبح دادن و شبها کنکور ۲/۵ بعد از گذشت چند وقت فشار و ضربان قلب من پایین اومد فشارم ۹ روی ۵ یا ۶ شده و ضربان ۵۵ تا ۶۶ چند روز پیش سر خود قرص لوزار ۲۵ دیر خوردم که ببینم حالم چطور میشه کنکور هم نخوردم شب یکدفعه تپش گرفتم و فشارمو گرفتم شده بود ۱۳۸ روی۹۸ ضربان ۱۱۸ و من بلافاصله کنکور خوردم با کلرودیازپوکساید یک مقداربهتر شدم و رفتم همون شب دکتر فشارمو گرفت فشارم خوب شده بود دکتر به من گفتن لوزارمو قطع کنم و صبح ها فقط کنکور ۲/۵ بخورم ۲ روزه دارم اینکارو می کنم خوب هستم حالا می خواستم بدونم اینکار درست هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که فشارخون شما با این روش کنترل شده است همین روش را ادامه دهید
  • تصویر کاربر ماهان یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    فرزندم۸سالشه چندین وقته میگه یک دفعه قلبم تیر میکشه باز ارامیشه..قبلأ نوار قلب گرفتیم دکتر گفت ضربان قلب منظم نیس...درضمن استرسی هم هس...لطفا راهنمایی کنید ممنون..
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب را بفرستید
  • تصویر کاربر مهرو یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    وقت شما بخیر
    خانم هستم ۳۳ ساله
    چند وقتی هست دائما تپش قلب دارم و خیلی آزاردهنده است ضربانم معمولا حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هست
    گاهی روی سینه چپم و گاهی هم دقیقا زیر سینه چپم درد و گرفتگی حس می کنم
    کلافه شدم واقعا.... کم خونی و فشار خون هم ندارم
    خیلی هم اضطراب دارم برای تپش و لرزش دستم متورال و پرانول خوردم هیچ تاثیری نداشته
    مشکل من چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر خرم شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    با عرض سلام، همسر بنده آقایی 40 ساله هستند که فشار خون بالا داشتن و ضربان قلب پایین، با مراجعه به پزشک عمومی قرص آملودیپیدین تجویز کردن ولی با مصرف این قرص چند روز اول همه چی اوکی بود و فشار خون و ضربان قلب به حد تعادل رسید مثلا 128 روی 78 و صربان قلب 70 به بالا ولی کم کم 135 روی 99 شد با ضربان قلب همون 60 یا 70 ولی فشار مینیممشون بالاست واین موضوع مارا نگران کرده است. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید..
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً آملودیپین را با والزومیکس ۵٫۸۰ روزانه یک عدد جایگزین کنند
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام.لطفا جواب اکو را ببینید وبفرمایید مشکل خاصی وجود دارد یاخیر ونیاز به درمان دارد. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پرولاپس میترال بهمراه مقدار ناچیزی از نارسایی دریچه گزارش شده است و نیاز به درمان خاصی ندارد
  • تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 684 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشى من الان حدود ٣ ماه تنگى نفس دارم و نمى اونم راحت نفس عميق بكشم و بيشتروقتها سرفه خشك دارم و پست شانه بالا سمت راست و چپم جديدا درد مى كنه و سوزش داره من تمام آزمايش ريوى سى اى اسكن كل آزمايش خون انجام دادم گفتم ريه ام هيچ مشكلى نداره ممكنه مشكل قلب باشى؟من كلا فعاليات ام خوب هست هرروزم ورزش و مى كنم ولى وقتى ورش مى كنم نفس عميق ام كمى بهتر ميشه ولى بعد دوباره بر ميگرده ميشه لطفا من راهنماى كنيد متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید. متوجه ارتباط تصویر ارسالی با سوال شما نشدم
    2. تصویر کاربر ندا شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام آقاى دكتر ممنون كه پاسخ داديد
      من ٤٢ سال هستم من الان حدود ٣ ماه كه فقط مشكل ام اين هست كه نمى تونم نفس عميق بكشم و بعضى وقتها سرفه ها خشك دارم صداهاى ويز ويز تو سينه ام ميشنوم كلى آزمايش خون انجام دادم تست تنفس انجام دادم گفتن كه آسم ندارم تست ريه و سى تو اسكن انجام دادم گفتن مشكلى ندارم چند بار هم تست كرونا انجام دادام همش منفى بوده تا حالا هيچ وقت مشكل قلب نداشتم ولى تاحالا براى تست قلب هيچ چيزى انجام ندادم الان در حال حاضر اصلا هيچگونه استرسى ندارم قبلا استرس داشتم ولى خوب شدم وغذا هم بيشتر وقتها رژيمى هست اميدوارم كه بهتر توضيح داده باشم
      سپاسگزارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      به احتمال بسیار زیاد مشکل قلبی نیست ولی توصیه می‌کنم که جهت گر فتن اکوکاردیوگرافی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر جعفردادخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    ۴۶ساله هستم موقع تندرفتن وبالا وپایین امدن چندبارازپله سوزش سینه وبعد درددردست راست واگر ادامه بدم درددست چپ وتنگی نفس وپریدن رنگ بلافاصله باید بایستم تاحا لم بجاایدممنون رفتم متخصص قلب اکو وتست ورزشی دارونوشته وگفته برای انژیو وقت بگیرم چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب توصیه پزشک محترم معالج خود را انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.